Leo Burnett, crestere de 14% in 2009
Grupul Leo Burnett a inregistrat o crestere de 14% a cifrei de afaceri in anul 2009, ajungand la 262,4 milioane de lei, fata de 231 de milioane de lei in 2008.
"Anul trecut am fost in pozitia pe care unii ar numi-o norocoasa de a creste. Am crescut in cifra de afaceri si in profitabilitate cu fiecare companie din grup si asta prin consolidarea mai multor branduri de la clientii traditionali, precum si altor servicii pe care le oferim tuturor clientilor nostri", spune Stefan Iordache (foto), COO al Leo Burnett Group.
Cea mai mare crestere ca procent in cifra de afaceri a inregistrat-o, pentru al doilea an consecutiv, iLeo, cu o crestere de 43%. Din punct de vedere valoric, cea mai importanta crestere apartine agentiei de media buying Starcom MediaVest Group, care a finalizat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170,3 milioane de lei fata.
In ceea ce priveste conturile castigate, in 2009 agentiile din grupul Leo Burnett au ajuns la 64 de clienti si 151 de branduri in portofoliu. Printre clientii castigati anul trecut se numara: Adevarul Holding (media), Groupama (creatie), GE Money (media), Gusto (PR), Fiat (creatie), Bergenbier SA (full service), Hochland (PR), Rosia Montana (full service), Zapp (interactive).
Din grupul Leo Burnett fac parte agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro