Leo Burnett, crestere de 14% in 2009

Postat la 12 iulie 2010 18 afişări

Grupul Leo Burnett a inregistrat o crestere de 14% a cifrei de afaceri in anul 2009, ajungand la 262,4 milioane de lei, fata de 231 de milioane de lei in 2008.

"Anul trecut am fost in pozitia pe care unii ar numi-o norocoasa de a creste. Am crescut in cifra de afaceri si in profitabilitate cu fiecare companie din grup si asta prin consolidarea mai multor branduri de la clientii traditionali, precum si altor servicii pe care le oferim tuturor clientilor nostri", spune Stefan Iordache (foto), COO al Leo Burnett Group.

Cea mai mare crestere ca procent in cifra de afaceri a inregistrat-o, pentru al doilea an consecutiv, iLeo, cu o crestere de 43%. Din punct de vedere valoric, cea mai importanta crestere apartine agentiei de media buying Starcom MediaVest Group, care a finalizat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170,3 milioane de lei fata.

In ceea ce priveste conturile castigate, in 2009 agentiile din grupul Leo Burnett au ajuns la 64 de clienti si 151 de branduri in portofoliu. Printre clientii castigati anul trecut se numara: Adevarul Holding (media), Groupama (creatie), GE Money (media), Gusto (PR), Fiat (creatie), Bergenbier SA (full service), Hochland (PR), Rosia Montana (full service), Zapp (interactive).

Din grupul Leo Burnett fac parte agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
publicitate,
Leo Burnett,
afaceri,
creste
/actualitate/afaceri/leo-burnett-crestere-de-14-in-2009-6542831
6542831
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.