Tina R vinde online
Retailerul de imbracaminte Tina R a lansat pe 1 decembrie primul magazin virtual al companiei. Prezenta online, spera brand managerul Ramona Popa, va consolida brandul si va mari vizibilitatea acestuia in randul consumatorilor.
In afara de magazinul de pe www.tinar.ro, reteaua Tina R numara si 13 magazine "offline". Compania, care si-a schimbat anul acesta actionariatul, dupa ce a vandut 49% din actiuni fondului olandez de investitii Middle Europe Opportunity Fund II, administrat de Middle Europe Investment (MEI), spera pentru 2007 la o crestere a veniturilor cu 50%, fata de peste 4 milioane de euro anul trecut.
Piata totala de comert online ar putea ajunge anul acesta la aproximativ 200 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 400% fata de anul trecut, conform unor estimari anterioare ale lui Marius Ghenea, presedintele FitDistribution, detinatoarea platformei de comert online PCFun. Potrivit estimarilor integratorului de plati online Gecad ePayment, din totalul celor care tranzactioneaza prin ePayment, sub 1% vand confectii online.
Pe zona de fashion, valoarea medie a unui cos de cumparaturi ajunge la 120 de euro pe comanda, estimeaza Madalin Matica de la DotCommerce - dar cifra are relevanta relativa, pentru ca achizitiile nu se fac neaparat pe Internetul romanesc.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro