Vitantis vrea sa-si creasca traficul prin premii de 80.000 de euro
Centrul comercial Vitantis din Bucuresti va derula in luna septembrie, pe durata a 19 zile, o campanie care va presupune acordarea a 20.000 de premii, in valoare totala de 80.000 de euro
Reprezentantii proprietarului Vitantis, fondul Equest Balkan Properties, estimeaza ca centrul comercial va avea in aceasta luna un trafic de aproape 300.000 de persoane, in crestere cu 25% fata de luna similara a anului trecut.
Campania cu premii in valoare de 80.000 de euro va duce bugetul total de marketing alocat Vitantis in acest an la 250.000 de euro, acesta urmand sa fie dublu in 2010, potrivit lui Vlad Dragoescu, reprezentant al Equest.
Cu un trafic zilnic de aproximativ 10.000 de persoane, Vitantis este centrul comercial cu cele mai slabe rezultate din acest punct de vedere, potrivit unui studiu Colliers dat publicitatii in urma cu trei luni, Unirea Shopping Center inregistreaza cel mai mare trafic zilnic, de 40.000 de persoane, urmat fiind de Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu 30.000 - 35.000 de persoane pe zi, Baneasa Shopping Center, cu o medie de 27.000 de vizitatori zilnici si City Mall, cu un trafic estimat la 15.000 - 17.000 de vizitatori pe zi. Studiul Colliers nu a prezentat date privind Iris Shopping Center sau Liberty Center, ambele inaugurate anul trecut, sau Militari Shopping Center, inaugurat in acest an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro