Alegerile din SUA: Ron DeSantis, guvernatorul Floridei, şi susţinătorii săi au cheltuit mai mult decât Donald Trump, Joe Biden şi alţi candidaţi la preşedinţia SUA, alimentând o bătălie publicitară politică care a costat deja 250 de milioane de dolari, cu aproape un an înainte de alegeri
Ron DeSantis şi susţinătorii săi au cheltuit mai mult decât Donald Trump, Joe Biden şi alţi candidaţi la preşedinţia SUA, alimentând o bătălie publicitară politică care a costat deja 250 de milioane de dolari, cu aproape un an înainte de alegeri, scrie FT.
Guvernatorul Floridei se află într-un eşalon superior de cheltuieli cu colegii republicani Trump şi Nikki Haley, fostul guvernator al Carolinei de Sud, precum şi cu presupusul lor adversar democrat, Biden.
În pofida unei avalanşe de publicitate din partea rivalilor săi republicani, Trump îşi menţine un avantaj formidabil în sondajele pentru alegerile primare, conducându-i pe cei doi cei mai apropiaţi adversari ai săi cu aproximativ 50 de puncte, potrivit mediilor de sondaje compilate de FiveThirtyEight.com. Dar sute de ore de reclame politice dezvăluie detalii revelatoare despre strategie şi ton. Financial Times le va monitoriza şi le va analiza în mod regulat, folosind date de la grupul de monitorizare AdImpact.
Cheltuielile pentru publicitate au fost puternic concentrate în Iowa şi New Hampshire. Acestea sunt cele două state care votează cel mai devreme în competiţia pentru nominalizarea republicană - pe 15 şi, respectiv, 23 ianuarie - şi care sunt obişnuite să fie acoperite de publicitate politică. Treizeci şi patru la sută din totalul banilor publicitari au fost cheltuiţi în Iowa şi 19 la sută în New Hampshire. (Împreună, aceste state reprezintă puţin peste 1 la sută din populaţia SUA).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro