Alpha Bank introduce servicii automatizate de asistenţă clienţi prin intermediul webchat-ului
Alpha Bank România a adăugat o nouă funcţionalitate asistentului virtual Dana, prin intermediul căreia clienţii persoane fizice vor putea să interacţioneze cu banca pentru a efectua anumite solicitări de tip self-service utilizând webchat-ul.
„Planul de dezvoltare pentru zona de asistenţă digitală implică adăugarea mai multor servicii care să permită accesul direct al clienţilor la informaţiile dorite, fără timp de aşteptare pentru a fi preluat de către un operator uman. (...) În acelaşi timp, vom continua să oferim servicii de suport asistate de operator, mai ales în situaţiile în care interacţiunea umană creează valoare adăugată (consiliere, nevoi personalizate, situaţii complexe, etc)”, spune Eliza Erhan, Şef Serviciu Contact Center, Direcţia Digital Banking şi Canale Alternative.
Asistentul virtual Dana este disponibilă pentru interacţiuni online pe platforma webchat a băncii şi va fi accesibilă clienţilor persoane fizice care deţin un cont bancar la Alpha Bank şi care doresc să efectueze operaţiuni simple şi comune, precum interogări de sold, aflarea contului IBAN, gestionarea dispozitivelor de securitate sau obţinerea informaţiilor despre produsele şi serviciile bancare deţinute.
Alpha Bank Romania, prezentă în topul primelor 10 bănci din ţară după active, este membră a Alpha Bank Group, unul dintre cele mai mari grupuri bancare şi financiare din Grecia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro