AQUA Carpatica deschide piaţa românească de apă minerală carbogazoasă la doză. Primele produse au ajuns în retail. În străinătate, astfel de produse există, însă pe plan local este o primă iniţiativă de acest tip
Carpathian Springs, compania care se ocupă de îmbutelierea brandului AQUA Carpatica, a lansat pe piaţa locală doza de 330 ml de apă minerală carbogazoasă.
♦ Dozele sunt folosite în România pentru sucuri, apă tonică ori bere.
Carpathian Springs, compania care se ocupă de îmbutelierea brandului AQUA Carpatica, a lansat pe piaţa locală doza de 330 ml de apă minerală carbogazoasă. Compania românească deţinută de omul de afaceri Jean Valvis deschide astfel în România această piaţă a apei minerale naturale îmbuteliate la doză. În străinătate, astfel de produse există, însă pe plan local este o primă iniţiativă a unui brand românesc. Dozele sunt folosite în România pentru sucuri, apă tonică ori bere.
În ceea ce priveşte apa minerală, pe piaţa locală există mai multe formate - la pet sau sticlă de sticlă -, la dimensiuni variate - de la 0,5 litri la 5 litri, cu multe variante intermediare. În HoReCa este mai prezentă sticla de sticlă decât cea de plastic.
În România, numărul de mărci de apă îmbuteliată (minerale, de izvor şi de masă) s-a dublat într-un deceniu, până la aproximativ 100, iar în piaţă sunt disponibile 400 de tipuri de ambalaje ale celor 100 de mărci, conform celor mai recente date.
În ceea ce priveşte apa AQUA Carpatica la doză de aluminiu, cu ambalaj 100% reciclabil, ea a ajuns deja în retail, urmând cel mai probabil să fie inclusă şi în HoReCa.
Carpathian Springs, compania care se ocupă de îmbutelierea brandului de apă minerală naturală AQUA Carpatica, a terminat 2020 cu afaceri de circa 280 mil. lei, cu 2% sub nivelul din anul anterior, ultimul de dinainte de pandemie. Carpathian Springs reflectă exclusiv producţia brandului AQUA Carpatica.
Carpathian Springs vinde apoi către Valvis Holding Distribution, cu afaceri de 366 mil. lei anul trecut, plus 1,8%. Aceasta din urmă este cea care vinde către retaileri, parteneri de export sau jucători HoReCa, conform informaţiilor furnizate anterior de Jean Valvis.
Brandul AQUA Carpatica a fost lansat pe piaţă în anul 2011 şi a crescut rapid până pe primele locuri în topul celor mai vândute branduri de apă minerală. În plus, antreprenorul Jean Valvis a extins brandul şi pe pieţele externe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro