Băcănia Rod îşi lansează un magazin online
Începând cu luna februarie, produsele Băcăniei Rod pot fi cumpărate şi online, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Magazinul online vine în completarea spaţiului din strada D.I. Mendeleev, din zona Piaţa Amzei.
Specialităţi din carne şi brânză, vinuri, dulciuri, dar şi conservele marcă proprie Băcănia ROD din ingrediente locale, se regăsesc pe site-ul băcăniei. Livrarea se face în Bucureşti în 24h, iar în restul ţării în 48h.
„Clienţii Băcăniei Rod sunt oameni ocupaţi, prinşi în tumultul vieţii dar îndrăgostiţi de gusturi şi de experienţe culinare autentice. Aşa că magazinul online a fost pasul firesc de dezvoltare. În plus, avem clienţi din toată ţara, oameni care ne trec pragul de fiecare dată când vin în Bucureşti şi cărora am vrut să le ducem mai aproape produsele băcăniei, care acum sunt la un click distanţă. De altfel, prima comandă în magazinul online a fost din Botoşani. Mai mult, jumătate dintre comenzile online sunt din provincie”, declară Laura Rogojan, coproprietară a Băcăniei Rod.
Băcănia Rod a fost fondată de soţii Laura şi Liviu Rogojan la finalul în 2014, în urma unei investiţii iniţiale de 40.000 de euro, potrivit unui interviu anterior acordat Business Magazin. Laura Rogojan este economist şi a lucrat în domeniul achiziţiilor timp de 15 ani, iar Liviu Rogojan este de peste zece ani managing partner într-o companie de distribuţie cu capital românesc. Adepţi ai mâncării româneşti tradiţionale, cei doi spun că le-a venit ideea deschiderii unei băcănii din dorinţa de a crea o sursă de produse româneşti, naturale pentru clienţii din Bucureşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro