Bani blocaţi la Apple: Contul de economii oferit de companie vine la pachet cu probleme nebănuite. Clienţii au fost atraşi de dobânzile mari, iar acum întâmpină dificultăţi în a-şi retrage banii. „O întârziere între două şi patru săptămâni este prea mult”
Contul de economii la Apple, un serviciu lansat în parteneriat cu Goldman Sachs, a fost anunţat oficial în aprilie, promitând dobânzi mai mari decât cele din piaţă. Cu toate acestea, unii clienţi se plâng că le-a fost greu să-şi recupereze banii, conform The Wall Street Journal.
Nathan Thacker, din Atlanta, a încercat să transfere 1.700 de dolari din contul său Apple la JPMorgan Chase în data de 15 mai. De fiecare dată când a sunat departamentul de relaţii clienţi al Goldman Sach i s-a zis să mai aştepte câteva zile. Acesta a primit în cele din urmă banii joi dimineaţă.
Pe conturile noi, precum cel al Apple, transferurile care reprezintă o mare parte din soldul total pot declanşa alerte împotriva spălării banilor sau alte probleme de securitate care necesită o revizuire suplimentară. Aceste întârzieri durează de obicei în jur de cinci zile.
Min-Jae Lee a fost curioasă să încerce serviciul Apple intrgiată de rata ridicată a dobânzii. Ea a depus 100.000 de dolari în aprilie, dar curând a decis că ar prefera să-şi ţină banii în altă parte. La data de 1 mai a încercat să-i transfere, operaţiunea durând mai mult de 3 săptămâni.
Este rezonabil ca o bancă să întârzie un transfer pentru a efectua o verificare, dar durata întârzierii în aceste cazuri este surprinzătoare, a spus Dennis Lormel, care a lucrat pentru guvernul SUA timp de 3 decenii şi este în prezent consultant bancar.
„O întârziere între două şi patru săptămâni este prea mult”, a declarat acesta. „Pentru cineva care interacţionează cu bănci frecvent, mie mi se pare nerezonabil”
Contul de economii oferit de Apple a atras oamenii dornici de un randament mai bun. Acesta oferă o dobândă de 4,15%, o avere în comparaţie cu media de 0,25% oferită de bănci.
Serviciul este oferit de Goldman Sachs, care emite de asemenea şi cardurile de credit Apple, iar consumatorii care vor să acceseze oferta sunt nevoiţi să-şi deschidă cont la Goldman Sachs.
Pentru Apple este o modalitate de a-şi extinde produsele şi mai mult în zona financiară, iar pentru Goldman Sachs este o modalitate de a atrage depozite.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro