Bani blocaţi la Apple: Contul de economii oferit de companie vine la pachet cu probleme nebănuite. Clienţii au fost atraşi de dobânzile mari, iar acum întâmpină dificultăţi în a-şi retrage banii. „O întârziere între două şi patru săptămâni este prea mult”

Autor: Valeriu Dănilă Postat la 02 iunie 2023 36 afişări

Bani blocaţi la Apple: Contul de economii oferit de companie vine la pachet cu probleme nebănuite. Clienţii au fost atraşi de dobânzile mari, iar acum întâmpină dificultăţi în a-şi retrage banii. „O întârziere între două şi patru săptămâni este prea mult”

Contul de economii la Apple, un serviciu lansat în parteneriat cu Goldman Sachs, a fost anunţat oficial în aprilie, promitând dobânzi mai mari decât cele din piaţă. Cu toate acestea, unii clienţi se plâng că le-a fost greu să-şi recupereze banii, conform The Wall Street Journal.

Nathan Thacker, din Atlanta, a încercat să transfere 1.700 de dolari din contul său Apple la JPMorgan Chase în data de 15 mai. De fiecare dată când a sunat departamentul de relaţii clienţi al Goldman Sach i s-a zis să mai aştepte câteva zile. Acesta a primit în cele din urmă banii joi dimineaţă.

Pe conturile noi, precum cel al Apple, transferurile care reprezintă o mare parte din soldul total pot declanşa alerte împotriva spălării banilor sau alte probleme de securitate care necesită o revizuire suplimentară. Aceste întârzieri durează de obicei în jur de cinci zile.

Min-Jae Lee a fost curioasă să încerce serviciul Apple intrgiată de rata ridicată a dobânzii. Ea a depus 100.000 de dolari în aprilie, dar curând a decis că ar prefera să-şi ţină banii în altă parte. La data de 1 mai a încercat să-i transfere, operaţiunea durând mai mult de 3 săptămâni.

Este rezonabil ca o bancă să întârzie un transfer pentru a efectua o verificare, dar durata întârzierii în aceste cazuri este surprinzătoare, a spus Dennis Lormel, care a lucrat pentru guvernul SUA timp de 3 decenii şi este în prezent consultant bancar.

„O întârziere între două şi patru săptămâni este prea mult”, a declarat acesta. „Pentru cineva care interacţionează cu bănci frecvent, mie mi se pare nerezonabil”

Contul de economii oferit de Apple a atras oamenii dornici de un randament mai bun. Acesta oferă o dobândă de 4,15%, o avere în comparaţie cu media de 0,25% oferită de bănci.

Serviciul este oferit de Goldman Sachs, care emite de asemenea şi cardurile de credit Apple, iar consumatorii care vor să acceseze oferta sunt nevoiţi să-şi deschidă cont la Goldman Sachs.

Pentru Apple este o modalitate de a-şi extinde produsele şi mai mult în zona financiară, iar pentru Goldman Sachs este o modalitate de a atrage depozite.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.