Black Friday 2013 a adus la eMAG comenzi de 23 de milioane de euro
La eMAG, de Black Friday, au foist comandate 250.000 de produse ȋn valoare totală de 23 milioane de euro, peste estimările iniţiale, susţine compania într-un comunicat.
"Reducerile în valoare totală de 10 milioane de euro au susţinut dublarea comenzilor faţă de anul trecut”, spune Iulian Stanciu, Director General eMAG.
La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMAG erau 100.000 de oameni. În momentul de vârf, au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul ȋntregii zile au fost înregistrate 3,1 milioane de vizite. Creşterea traficului faţă de anul trecut a fost susţinută de zona de telefoane mobile, care a generat 450.000 de vizite şi 13.000 de comenzi.
Cea mai mare comandă plasată de pe telefonul mobil, echivalentul a 22.000 de euro, a fost un Ford Kuga.Livrarea produselor a ȋnceput de vineri, iar jumătate dintre acestea vor ajunge la clienţi ȋn cursul zilei de 25 noiembrie. Pȃnă la data de 29 noiembrie, toate comenzile vor fi livrate.
În total, clienţii eMAG au cumpărat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto şi video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere şi maşini de spălat, până la mixere, storcătoare şi expresoare. Cel mai rapid ritm de vânzare a fost la categoria tabletelor de 99 de lei: în primele 5 minute au fost vȃndute 1.000 de tablete, 3 tablete pe secundă. În topul vȃnzărilor s-a situat şi categoria produselor de bricolaj pentru casă şi grădină, cu 9.000 de produse. Prin intermediul eMAG Marketplace, cel mai bine s-au vândut jucăriile şi cărţile: 10.000 de jucării şi 17.000 de cărţi vândute.
Pe parcursul unei singure zile, pe eMAG s-au comandat 60 de autoturisme în valoare de peste 1 milion de euro de la Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai şi Mercedes-Benz. Mai mult, au fost generate peste 300 de cereri suplimentare din partea clienţilor care şi-au dorit autoturismele, dar care nu au reuşit să plaseze o comandă în oferta de Black Friday.
Din categoria auto a venit, ȋn acest an, şi cel mai scump produs comandat online: Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, în valoare de 45.000 de euro. Primul autoturism, un Ford Focus, a fost deja livrat ȋn Bucureşti.
Iulian Stanciu conduce afacerile eMag, iar Dan Ostahie este şeful Altex.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro