Care au fost anul acesta cele mai atractive segmente pentru lansările de magazine online
Platforma românescă pentru ecommerce Gomag, care ajută companiile să îşi lanseze magazine online, anunţă că va încheia anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 20% faţă de anul anterior. Rezultatele vin ca urmare a dezvoltărilor implementate de-a lungul acestui an, în care a crescut, de asemenea, şi numărul clienţilor din portofoliul companiei, la peste 3.000.
„Creşterea YoY(Year-Over-Year) este relativ redusă comparativ cu anii trecuţi, însă este o situaţie uşor de înteles având în vedere contextul politic şi economic actual. Cu toate acestea, ca volum de magazine nou-lansate pe Gomag, au fost depăşite volumele anilor anteriori”, spun Cosmin Dărăban şi Aurelian Motica, cofondatorii platformei.
Cele mai atractive segmente în 2022, în care s-au observat cele mai multe lansări, sunt Casă, Gradină şi Unelte, Fashion, Health & Beauty, Cosmetice, Alimentare şi Băuturi. O altă tendinţă consolidată în 2022 ţine de faptul că au apărut mai multe magazine online dedicate unor nişe mai mici, cu număr mic de produse. „Anul acesta, la Gomag au început să fie realizate şi magazine din nişe noi, care vând conţinut digital. Acest lucru se datorează opţiunilor nou-lansate în platformă, pentru vânzarea de produse digitale – cursuri video, materiale audio premium, conţinut PDF sau chiar acces la workshop-uri”, spune Cosmin Dărăban.
În 2022 compania a lansat şi serviciile GPayments şi GShipments. Potrivit reprezentanţilor companiei, GPayments este un serviciu de plăţi online care oferă posibilitatea gestionării tuturor plăţilor într-un singur loc, în platforma Gomag. „Comercianţii pot să prezinte în site multiple metode de plată, printr-o singură activare – inclusiv plata în rate sau prin credit online. Pentru aceştia au fost negociate deja comisioane preferenţiale cu băncile şi procesatorii populari în România, în funcţie de abonamentul ales.” GShipments este un serviciu de curierat, optimizează activităţile de logistică, fiind dezvoltat în parteneriat cu Ecolet. „Practic, pentru fiecare comandă generată în magazin, comercianţii pot alege curierul optim din punct de vedere al costului. Clienţii Gomag nu mai au nevoie de contracte individuale cu fiecare curier, iar costurile de livrare pot fi cu până la 46% mai mici”, spune Aurelian Motica.
Anul acesta compania a demarat şi un parteneriat nou cu BT Stup. În cadrul proiectului, au deschis şi primul birou la Bucureşti, unde acum oferă suport şi consultanţă şi la nivel local comercianţilor interesaţi să îşi crească businessurile în online.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro