Carrefour finalizează intergrarea în reţea a fostului magazin Cora Lujerului din Bucureşti şi ajunge la 58 de hipermarketuri la nivel naţional

Autor: Cristina Bellu Postat la 18 octombrie 2024 25 afişări

Carrefour, jucător aflat în top 3 în piaţa locală de retail, anunţă finalizarea procesului de integrare a fostului hipermarket Cora Lujerului, cândva cel mai bun magazin alimentar din România ca vânzări, în contextul achiziţiei lanţului de magazine Cora de către retailerul francez.

„Începând de astăzi hipermarketul Lujerului este complet integrat în universul Carrefour, marcând remodelarea magazinului conform standardelor noastre, ca rezultat al integrării operaţiunilor Cora în universul Carrefour. Lujerului este o zonă de importanţă strategică, cu densitate demografică, şi suntem încântaţi să ne întărim prezenţa în zona de Vest a oraşului”, spune Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România.

În urma integrării, reţeaua de hipermarketuri a Carrefour România ajunge la 58 de unităţi la nivel naţional.

Hipermarketul a fost primul format cu care Carrefour a intrat pe piaţa din România în 2001 şi continuă să fie în poziţia de jucător cheie, oferind o gamă extinsă de produse şi servind toate categoriile de clienţi. Extinderea reţelei se aliniază strategiei omnichannel a companiei. 

Situat în incinta centrului comercial Supernova, hipermarketul Lujerului are o suprafaţă de vânzare de 7.656 de metri pătraţi şi susţine dezvoltarea comunităţii locale, prin creşterea echipei care acum însumează un număr de 240 de colegi.

Acesta dispune de 10 case tradiţionale, dar şi de 20 case de tip self checkout, prin intermediul cărora clienţii au posibilitatea de a scana şi plăti singuri produsele din coş.

Odată cu achiziţia operaţiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 oraşe din ţară şi ajunge în top trei jucători de pe piaţa de retail din România, cu peste 17.000 de angajaţi.

Carrefour România operează în România prin trei entităţi juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL şi, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A. 

Grupul francez Carrefour a obţinut anul trecut în Ro­mâ­nia o cifră de afaceri consolidată de 17,6 mld. lei, cu 52% mai mare decât în 2022, arată calculele ZF realizate pe baza datelor oferite de către companie. Avansul este susţinut, cel puţin parţial, şi de pre­lua­rea operaţiunilor Cora în România, mutare care a rotunjit veniturile comerciantului din Hexagon cu aproape 1,4 mld. lei.

Cea mai mare contribuţie la totalul busi­nessului o are însă firma Carrefour Ro­mânia, care operează hipermarketurile. Aceasta a obţinut în 2023 afaceri de 11,4 mld. lei, aproape cât tot businessul conso­lidat din anul anterior.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.