CE AFLA SPIONUL PLATIT
Serviciile de "mistery shopping" pot da raspunsul la multe din intrebarile pe care si le pun managerii de companii. Si pot ajuta la imbunatatirea practicilor si procedurilor, dar si la programele de instruire a angajatilor.
Serviciile de "mistery shopping" pot da raspunsul la multe din intrebarile pe care si le pun managerii de companii. Si pot ajuta la imbunatatirea practicilor si procedurilor, dar si la programele de instruire a angajatilor.
SERVICII: Sunt angajatii dumneavoastra amabili si serviabili?
INTEGRITATEA ANGAJATILOR: Respecta angajatii politicile si procedurile companiei? Au grija de numerarul si fondurile de lucru? Va puteti baza pe ei cand este vorba de bani? Iau bacsisuri sau mita de la clienti?
DISCRIMINAREA: Fac angajatii discriminari intre clienti pe criterii de rasa, varsta, statut social sau religie?
EVALUAREA TELEFONICA: Respecta angajatii eticheta convorbirilor telefonice?
CUNOASTEREA PRODUSELOR: Cunosc angajatii produsele pe care le vand?
CONCURENTA: Cum isi conduc concurentii dumneavoastra afacerile? Cu ce sunt mai buni oamenii lor decat ai vostri? Cat valoreaza personalul pe care-l aveti si cum faceti sa fie competitiv?
SURSA: SWOT CONSULTING
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro