CE AFLA SPIONUL PLATIT

Postat la 31 ianuarie 2006 1 afişăre

Serviciile de "mistery shopping" pot da raspunsul la multe din intrebarile pe care si le pun managerii de companii. Si pot ajuta la imbunatatirea practicilor si procedurilor, dar si la programele de instruire a angajatilor.

Serviciile de "mistery shopping" pot da raspunsul la multe din intrebarile pe care si le pun managerii de companii. Si pot ajuta la imbunatatirea practicilor si procedurilor, dar si la programele de instruire a angajatilor.

 

SERVICII: Sunt angajatii dumneavoastra amabili si serviabili? 

INTEGRITATEA ANGAJATILOR: Respecta angajatii politicile si procedurile companiei? Au grija de numerarul si fondurile de lucru? Va puteti baza pe ei cand este vorba de bani? Iau bacsisuri sau mita de la clienti? 

DISCRIMINAREA: Fac angajatii discriminari intre clienti pe criterii de rasa, varsta, statut social sau religie?

EVALUAREA TELEFONICA: Respecta angajatii eticheta convorbirilor telefonice?

TEHNICI DE VANZARE: Forta de vanzare este apta sa incheie vanzari eficiente? Ce tehnici de vanzare si negociere folosesc angajatii dumneavoastra?

CUNOASTEREA PRODUSELOR: Cunosc angajatii produsele pe care le vand?

CONCURENTA: Cum isi conduc concurentii dumneavoastra afacerile? Cu ce sunt mai buni oamenii lor decat ai vostri? Cat valoreaza personalul pe care-l aveti si cum faceti sa fie competitiv?


SURSA: SWOT CONSULTING

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CE AFLA SPIONUL PLATIT
/actualitate/ce-afla-spionul-platit-976985
976985
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.