Cel mai bun an pentru Mercedes: Vânzările au crescut anul trecut cu 11%, iar compania a redus decalajul faţă de Audi
Mercedes-Benz a vândut anul trecut 1,46 milioane de automobile, în urcare cu 11%, cel mai bun an din 2010, reuşind să reducă puternic decalajul faţă de rivalul Audi, locul doi pe piaţa maşinilor premium.
Creşterea Mercedes, al treilea producător de autoturisme premium la nivel mondial după BMW şi Audi, se datorează în principal modelelor compacte, cu o majorare de 64% a cererii pentru modelele Clasa A, Clasa B şi CLA, transmite Bloomberg.
Compania controlată de grupul Daimler a înregistrat creşteri mai puternice decât Audi atât în Europa, cât şi în SUA.
Decalajul Mercedes-Benz faţă de Audi s-a retrâns astfel anul trecut la numai 113.800 autovehicule, faţă de 135.000 în 2012.
"Am încheiat cel mai bun an al mărcii Mercedes-Benz. Strategia noastră de creştere funcţionează", a declarat Dieter Zetsche, directorul general al Daimler, într-un comunicat publicat vineri.
Zetsche a promis că va recâştiga până la sfârşitul deceniului primul loc în topul vânzărilor de automobile premium la nivel mondial, pierdut în 2005 de Mercedes în favoarea BMW.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro