Cel mai mare lanţ românesc de restaurante se îndreaptă spre afaceri de 40 mil. euro. Compania şi-a crescut afacerile cu 13% anul trecut

Autor: Ioana Matei Postat la 10 februarie 2020 747 afişări

Cel mai mare lanţ românesc de restaurante se îndreaptă spre afaceri de 40 mil. euro. Compania şi-a crescut afacerile cu 13% anul trecut

Grupul City Grill a incheiat anul 2019 cu o crestere de 13% a cifrei de afaceri fata de anul anterior; cresterea s-a mentinut constanta pe parcursul intregului an, iar cifra de afaceri inregistrata a fost de 187 milioane de lei, fata de 165 milioane in 2018, potrivit unui comunicat de presa trimis de reprezentantii companiei.

Fondat in 2004, Grupul City Grill opereaza in prezent restaurante si cafenele sub brandurile Hanu’ Berarilor, City Grill si City Cafe, Buongiorno, Caru’ Cu Bere, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Pescarus si Becker Brau.

Factorii care au determinat evolutia pozitiva sunt cresterea cu 6% a comenzii medii pana la 106 lei, alaturi de investitiile in optimizare si imbunatatirea experientei clientilor, care au determinat un grad mai mare de fidelizare si o frecventa mai mare a vizitelor.

„Anul trecut am sarbatorit 15 ani de la deschiderea primului restaurant City Grill, iar in toata aceasta perioada am cladit si demonstrat ca suntem un partener de incredere atat pentru clienti, care se bazeaza pe noi pentru preparate traditionale proaspete si curate, fara aditivi sau alte suplimente pentru gust, cat si pentru furnizori locali, pe care ii sprijinim sa isi extinda afacerile asigurand stabilitate si chiar finantare pentru dezvoltare, si pentru angajati, in care investim constant prin programe educationale si pachete de beneficii”, spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

In restaurantele Grupului City Grill servesc zilnic masa peste 11.000 clienti, iar 25% dintre acestia sunt clienti recurenti, care folosesc aplicatia de fidelizare Out4Food. De altfel, numarul persoanelor inrolate in programul de fidelizare al GrupuluI City Grill in decembrie 2019 depaseste 135.000, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2018.

Clientii Out4Food fac in medie 8 vizite pe an in restaurantele noastre. Recent am lansat o versiune noua a aplicatiei, prin care, dincolo de sistemul de acumulare a 10% din valoarea notei de plata, exista o serie de functionalitati care transforma experienta clientului si ii reduc semnificativ timpul de asteptare. De exemplu, din aplicatie se pot adauga produse la comanda, se poate cere nota sau se poate plati direct prin card bancar sau folosind puncte acumulate, deci fara a mai implica ospatarul in acest proces. Inca de la lansarea aplicatiei, in urma cu 8 ani, am fost convins ca tehnologia ne va ajuta mereu pentru optimizare. Iar astazi ne bazam pe ea mai mult ca oricand pentru a fideliza clientii, dar si pentru fluxurile operationale –declara Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Investitiile din 2019 s-au ridicat la peste 3.8 milioane euro, suma directionata in proiecte de modernizare (reamenajarea Buongiorno Primaverii), consolidare a restaurantelor existente (Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare), deschiderea de noi spatii (restaurantul Becker Brau si extinderea restaurantului Hanul lui Manuc), dar si programe de educatie (cursuri de barista, somelier, pizzer). Pentru 2020, bugetul de investitii depaseste 4 milioane de euro. Suma este alocata pentru extinderea retelei cu 4-5 restaurante noi, dar si pentru continuarea investitiilor in consolidarea zonei si a cladirii monument clasa A Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare. Lucrarile la restaurantul Hanu’ Berarilor de la Natiunile Unite au inceput in urma cu 3 ani, iar valoarea totala a proiectului se apropie de 5 milioane de euro.

Planul de investitii pentru 2020 include si rebranding-ul si reamenajarea restaurantelor cu specific italian Buongiorno, precum si continuarea investitiilor in educatie si perfectionarea resurselor umane, desfasurate prin Academia City Grill si programele de invatamant dual.  Pentru 2020, Grupul City Grill mizeaza pe o crestere de 12% a cifrei de afaceri, pe fondul extinderii cu noi restaurante, dar si al interesului in crestere al clientilor fata de preparatele cu specific traditional romanesc.

„Anul acesta ne-am propus sa depasim pragul de 200 milioane de lei si avem bugetata o crestere de 12% fata de 2019. Estimam ca dinamica pozitiva va fi determinata de fidelizarea si mai activa a clientilor, dar si atragerea de noi clienti prin explorarea unor zone noi de meniu si preparate, precum blatul napoletan la Buongiorno sau un numar record de 200 de etichete de vinuri romanesti la Pescarus”, adauga Daniel Mischie.   

Grupul City Grill are o echipa permanenta de 1350 persoane, iar in timpul verii numarul angajatilor depaseste 1500 persoane datorita deschiderii teraselor si fluxului mai ridicat de clienti, fiind cel mai mare angajator roman din domeniul hospitalitatii.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.