Cine e noul CEO al Carrefour România şi ce roluri a mai deţinut pe plan local

Autor: Andra Stroe Postat la 07 februarie 2024 233 afişări

Cine e noul CEO al Carrefour România şi ce roluri a mai deţinut pe plan local

Carrefour Group anunţă numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024. Gilles Ballot îi va raporta direct lui Laurent Vallée, Secretar General Grup Carrefour şi Director Executiv Europa de Nord. Acesta din urmă a asigurat interimatul, odată cu mutarea lui Julien Munch în echipa Carrefour Franţa, în calitate de Chief Operating Officer.

Gilles Ballot are o experienţă vastă pe piaţa locală. Acesta şi-a început cariera în România în cadrul Danone şi a continuat cu roluri cheie în Johnson & Johnson şi BCG. În 2009, Gilles s-a alăturat Grupului Carrefour ca Pricing Director şi apoi a evoluat ca Director Proiecte Strategice de Achiziţii, la nivel de Grup. Ulterior a fost numit Director Regional şi Director Business Unit Hypermarket în Carrefour Polonia.

El şi-a continuat cariera în cadrul grupului, în calitate de Director de Achiziţii şi Aprovizionare pentru Carrefour Belgia, iar în 2012 s-a alăturat echipei Carrefour Italia în rol de Director Achiziţii, Marketing şi E-commerce. Din octombrie 2022 până în prezent, Gilles a deţinut funcţia de Director Achiziţii Carrefour Franţa.

„Este o onoare şi o plăcere să mă întorc în România, ţara care mi-a trasat direcţiile din punct de vedere profesional. Alături de noua mea echipă, voi continua angajamentul asumat de peste două decenii al Carrefour România, de a oferi clienţilor produse de calitate la preţuri accesibile şi de a susţine tranziţia alimentară. Sunt încântat să cunosc echipa, să înţeleg în profunzime contextul de piaţă actual şi mai ales să coordonez această etapă a companiei în calitate de CEO”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

În prezent, reţeaua omnicanal Carrefour România cuprinde aproape 450 de magazine în toată ţara (hipermarket, market, express, discount) şi multipli parteneri în zona de e-commerce, pentru a răspunde tuturor nevoilor românilor. Carrefour România se bucură de o dinamică puternică atât la nivel local, cât şi în cadrul Grupului, susţinută şi de integrarea formatelor Cora, achiziţionate în toamna anului 2023.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
carrefour,
director,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.