Cine este noul american de la conducerea Bitdefender
Producătorul de soluţii de securitate informatică Bitdefender anunţă numirea americanului Matthew Selheimer, un veteran al industriei cu peste 25 de ani de experienţă în securitate informatică, la cârma echipei globale de marketing a diviziei de soluţii pentru business.
În noua sa funcţie, Selheimer va fi responsabil de creşterea notorietăţii produselor Bitdefender destinate companiilor, în contextul cererii crescânde pentru soluţii de prevenţie, detecţie şi răspuns la incidente de securitate cibernetică.
„Sunt încântat să mă alătur echipei Bitdefender într-un moment important pentru istoria companiei. Creşterea accelerată a Bitdefender în piaţa securităţii pentru mediul de afaceri e stimulată de o abilitate unică de a aduce laolaltă tehnologia de prevenţie recunoscută global şi un portofoliu de produse destinat întregului spectru de nevoi ale organizaţiilor. Voi contribui cu toată expertiza la conturarea strategiilor care ajută companiile să devină şi mai reziliente în faţa riscurilor de zi cu zi”, spune Selheimer.
Cu mai mult de două decenii de experienţă în domeniu, Selheimer a dobândit cunoştinţe tehnice vaste şi a demonstrat capacitatea de a creşte cererea pentru soluţii IT aplicând principiile marketingului modern. Anterior, a lucrat pentru companii precum Alert Logic, BMC Software, Deloitte & Touche şi Informatica. Mai recent, a condus echipa de marketing a companiei PAS, un lider în securitatea cibernetică pentru sectorul industrial, unde a contribuit la achiziţia firmei de către Hexagon AB.
La Bitdefender, Selheimer va crea şi executa strategia de marketing şi comunicare menită să răspundă nevoilor clienţilor şi să conecteze nevoile lor cu oferta Bitdefender în materie de soluţii de protecţie, detecţie şi răspuns, servicii administrate pentru detecţie şi răspuns, dar şi securitate pentru cloud.
„Matt completează linia de lideri seniori ce s-au alăturat diviziei de soluţii pentru business. El aduce o experienţă vastă în a ajuta clienţii să-şi rezolve problemele de securitate specifice mediului de afaceri. E un lider transformaţional de marketing, iar experienţa lui în creşteri rapide prin poziţionarea brandului Bitdefender punând în centrul atenţiei clientul va fi crucială pentru extinderea reputaţiei Bitdefender”, spune Steve Kelley, preşedinte şi general manager al diviziei de soluţii pentru business.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană