Circa 15% dintre centrele comerciale din România şi-ar putea schimba destinaţia
Aproximativ 15% dintre centrele comerciale existente în România îşi vor schimba destinaţia în perioada următoare, în condiţiile în care proprietarii acestor proiecte nu au reacţionat la timp la modificările comportamentului consumatorilor sau la concurenţă.
"Dacă facem o structurare a centrelor comerciale existente în A, B, C şi D, în care A reprezintă proiectele dominante şi B cele mai puţin dominante, iar C şi D centrele prea mici, pot să spun că A şi B pot să supravieţuiască şi să se adapteze cererii şi pieţei, în timp ce pentru C şi D vom vedea un trend de repoziţionare şi de schimbare de destinaţie, mai ales că mai sunt şi alte proiecte în curs de planificare", a declarat Brigitte Schmitt, managing partner al firmei Oasis Shopping Center Services, divizia de administrare comercială şi tehnică pentru sectorul de retail a dezvoltatorului imobiliar Oasis.
În opinia sa, în categoria C şi D se încadrează circa 30-35% din stocul de centre comerciale de pe piaţa locală, în timp ce 10-15% din stoc îşi va schimba destinaţia.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro