Clip ce a adunat milioane de vizualizări într-o singură zi
Într-un orăşel belgian, extrem de liniştit, cu oameni paşnici şi în care părea că nu se poate întâmpla nimic ieşit din comun, o companie a apelat la o metodă inedită pentru a-şi face publicitate.
A mizat pe curiozitatea oamenilor şi pe apetitul pentru risc. Oamenii au fost invitaţI să apese pe un buton, care altminteri părea destul de inofensiv, pentru "a adăuga puţină dramă". Iată ce s-a întâmplat.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA