Clip ce a adunat milioane de vizualizări într-o singură zi
Într-un orăşel belgian, extrem de liniştit, cu oameni paşnici şi în care părea că nu se poate întâmpla nimic ieşit din comun, o companie a apelat la o metodă inedită pentru a-şi face publicitate.
A mizat pe curiozitatea oamenilor şi pe apetitul pentru risc. Oamenii au fost invitaţI să apese pe un buton, care altminteri părea destul de inofensiv, pentru "a adăuga puţină dramă". Iată ce s-a întâmplat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro