Clujana a lansat o ediţie limitată de ghete cu ocazia aniversării unui secol de la înfiinţare
Magazinele Clujana au pus în vânzare o ediţie limitată de ghete care vor purta însemnele aniversării a 100 de ani de la înfiinţarea fabricii de încălţăminte, informează Consiliul Judeţean Cluj, acţionarul majoritar al societăţii.
Colecţia de ghete aniversare va fi prezentă în magazinele Clujana din Cluj-Napoca, cât şi în magazinele deschise în colaborare cu firme din Târgu Mureş, Târnăveni şi Bucureşti.
Fabrica de încălţăminte din Cluj a avut mai multe denumiri în cei 100 de ani de la înfiinţarea sa în 1911: Fabrica de Piele "Fraţii Renner & Co." (după numele familiei fondatoare), Uzinele "Dermata" după primul râzboi mondial (când a devenit cea mai mare fabrică de profil din ţară), Fabrica de Încălţăminte "Janos Herbak" (după 1948, când a fost naţionalizată şi denumită astfel în onoarea unui comunist ilegalist, fost muncitor în fabrică), Fabrica de Piele şi Încălţăminte Cluj, apoi SC Clujana SA.
Închisă în 1999 din cauza problemelor financiare, compania se redeschide în 2004 cu doar o secţie, pentru ca ulterior activitatea să se extindă, iar exporturile să salveze fabrica. Din 2003, acţionar majoritar este Consiliul Judeţean Cluj, prin decizie a Guvernului. Compania are 400 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 9 milioane de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro