Coca-Cola şi urşii polari

Autor: Ioana Matei Postat la 28 ianuarie 2013 335 afişări

Coca-Cola aduce în centrul consumatorilor săi urşii polari, ca simbol al unităţii şi al apropierii din cadrul familiei. Prin campania Urşii Polari, ce se desfăşoară în perioada 1 ianuarie – 25 februarie 2013, Coca-Cola aduce în prim plan momentele petrecute în familie.

Urşii polari fac parte, încă din 1922, din tradiţia brandului Coca-Cola. În România, campania beneficiază de un mix media şi cuprinde spot TV, suport digital, PR, cinema, afişaje stradale, promoţie naţională pentru consumatori, dar şi activări speciale.Atât componenta de TV, cât şi cea de cinema au o pondere însemnată în promovarea mesajului. Coca-Cola prezintă aventurile unei familii fericite de urşi polari din Regiunea Arctică prin intermediul unui spot TV animat şi al unui scurtmetraj realizat de Ridley Scott.

O activare specială se desfăşoară şi la metrou, unde pasagerii vor urmări filmul Urşii Polari pe monitoarele din staţiile Aurel Vlaicu, Aviatorilor, Eroilor, Izvor, Obor, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei , Pipera şi Piaţa Sudului, în perioada desfăşurării campaniei.

Despre Compania Coca-Cola

In România, compania Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Coca-Cola,
urşii polar,
familie
/actualitate/coca-cola-si-ursii-polari-10526453
10526453
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.