Compania din România care le dă angajaţilor 6.000 de euro pentru o idee
eMAG, cel mai mare retailer online din România, a lansat programul naţional de inovaţie tehnologică, eMAG Hackathon, prin care oferă premii în valoare de 6.000 de euro inginerilor IT care se înscriu în competiţie.
La prima ediţie, 60 de ingineri IT eMAG s-au întrecut, timp de 24 de ore, în dezvoltarea de aplicaţii pe o temă propusă de ei, de la proiecte pentru reţelele de socializare, pentru mobile şi web, până la aplicaţii de tip “casa inteligentă”.
Proiectul câştigător este o aplicaţie dezvoltată ca o extensie de browser care permite utilizatorilor să gasească cea mai bună ofertă pentru un produs sau un serviciu în online, se arată într-un comunicat al eMAG.
"Ne-am dorit, pentru prima ediţie a programului, o competiţie care să le stimuleze creativitatea şi dorinţa de a inova. Pe lângă premii, cu siguranţă vom şi dezvolta cele mai bune proiecte," a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.
Dacă prima ediţie a fost destinată doar inginerilor din cadrul eMAG, acum proiectul va fi deschis la nivel naţional pentru toţi cei care scriu aplicaţii. Jurizarea se va face după patru criterii: aplicabilitate şi potenţial de piaţă, inovaţie, impact şi adresabilitate precum şi popularitate.
Prima ediţie eMAG Hackathon a avut loc în perioada 24-25 ianuarie 2014, însă din toamna acestui an proiectul va fi extins la nivel naţional.
eMAG este cel mai mare magazin online din S-E Europei şi unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În 2012, eMAG vândut un produs la fiecare 10 secunde – de la laptopuri la electrocasnice, cărti, jucării sau produse cosmetice – şi a livrat 12 milioane de tone de colete în toată tara.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro