Consilieri bancari înlocuiţi cu un chatbot: câtă lume a apelat la serviciul oferit online

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 13 martie 2018 157 afişări

Chatbotul Leya, primul din România dedicat vânzării produselor bancare către clienţi noi a avut peste 10.000 de interacţiuni în primele patru luni de la lansarea sa de către Libra Internet Bank.

Consilieri bancari înlocuiţi cu un chatbot: câtă lume a apelat la serviciul oferit online

Libra Internet Bank este prima bancă din România care oferă persoanelor fizice posibilitatea de a-şi deschide un cont bancar şi de a obţine un credit sau un card de credit prin intermediul unui chatbot.

Leya preia solicitările clienţilor 24/7 şi ghidează clientul, printr-un dialog de tip messenger, pentru a obţine produsul dorit. Interacţiunea este asigurată sută la sută online, atât pentru deschiderea conturilor bancare online, cât şi pentru obţinerea unui credit sau card de credit online, în vreme ce eventuala documentaţie de credit este semnată de catre client prin utilizarea unei semnături electronice pusă la dispoziţie în mod gratuit de către bancă.

Cei care totuşi doresc să apeleze la serviciile unui operator uman au în continuare posibilitatea de a se programa online în cadrul serviciului de video banking.

Libra Internet Bank a depăşit la finalul anului trecut cota de piaţă de 1%, situându-se la mijlocul clasamentului bancar din România. Banca oferă o experienţă digitală completă pentru clienţii persoane fizice, fiind de asemenea specializată pe segmentele profesiilor liberale, agricultură şi IMM, prin intermediul celor 50 sucursale deschise.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.