Cum ajungi de la un site in Bucureşti la o afacere răspândită în toată ţara cu sute de mii de clienţi şi afaceri de zeci de milioane
În urmă cu nouă ani, businessul Floria însemna doar un magazin online de flori, printre primele din România. Astăzi grupul are şi prezenţă în offline – prin şase florării fizice – şi activează puternic şi pe segmentul B2B (business to business) prin import şi distribuţie de plante şi flori la nivel naţional, poziţionându-se astfel ca o alternativă pentru brokerii de flori din Olanda.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro