DAAS, unul dintre cei mai importanţi furnizori de echipamente pentru HoReCa şi retail, a închis anul trecut cu afaceri de 50 mil. euro, un nivel similar celui din 2022
Compania autohtonă DAAS, unul dintre cei mai importanţi furnizori de echipamente pentru HoReCa şi magazine alimentare, controlată de grupul italian EPTA, a închis anul trecut cu afaceri de 50 mil. euro, un nivel similar celui din 2022. Profitul operaţional a crescut însă cu 10%, spun oficialii companiei, care nu înaintează cifre.
♦ Compania autohtonă, fondată acum trei decenii, a finalizat peste 1.000 de proiecte pentru clienţi precum Mega Image, Penny, Auchan, Carrefour, Radisson, Marriott, Novotel, Rompetrol sau Lidl.
Compania autohtonă DAAS, unul dintre cei mai importanţi furnizori de echipamente pentru HoReCa şi magazine alimentare, controlată de grupul italian EPTA, a închis anul trecut cu afaceri de 50 mil. euro, un nivel similar celui din 2022. Profitul operaţional a crescut însă cu 10%, spun oficialii companiei, care nu înaintează cifre.
Pentru 2024, ei şi-au bugetat creştere, avansul urmând a veni atât din activitatea din România, cât şi din cea internaţională.
„Piaţa de retail îşi continuă expansiunea, se construiesc magazine tip hipermarket şi supermarket în multe zone unde acum nu există. Pe de altă parte, multe reţele au început operaţiuni ample de remodelare a magazinelor vechi. În paralel, se caută permanent noi tehnologii şi echipamente care să reducă impactul asupra mediului şi care să asigure o mai mare viteză de execuţie. Obiectivul nostru este să continuam să ne adaptăm la schimbările constante de pe piaţă şi să oferim soluţii de calitate clienţilor noştri“, a adăugat Daniel Mocanu, CEO al DAAS Epta România.
El a fondat compania în 1993 şi a vândut-o în etape către grupul EPTA din Italia, care are prezenţă în mai multe ţări europene.
Ca urmare a integrării la nivel de grup, firma autohtonă asigură mai multe servicii pentru aceste pieţe.
Spre exemplu, angajaţii firmei româneşti monitorizează din ţară peste 1.000 de supermarketuri şi hipermarketuri din Europa şi America Latină.
DAAS este unul dintre cei mai importanţi furnizori de echipamente pentru hoteluri, restaurante şi magazine alimentare, dar compania oferă şi servicii de service şi mentenanţă, lucru pe care îl face pentru proiecte din mai multe ţări, printre care România, Spania, Italia, Chile şi Peru. Obiectivul pentru acest an este aproape dublarea numărului de magazine telemonitorizate la 2.000. Astfel, angajaţii se asigură - prin telemonitorizare - că frigiderele, aparatele de aer condiţionat, dar şi toate celelalte sisteme funcţionează conform parametrilor normali. Mai exact, magazinele nu au probleme de funcţionare.
„Planurile companiei pentru acest an se bazează atât pe politica de expansiune a marilor jucători din piaţa de retail, cât şi pe dezvoltarea organică a companiei, şi includ o creştere de 5% a profitabilităţii, adăugarea în portofoliu a unor noi clienţi din Belgia, Filippine şi România şi aducerea a încă aproximativ 800 de magazine în telemonitorizare“, spun reprezentanţii DAAS.
Compania a preluat distribuţia echipamentelor de frig comercial în Moldova.
Totodată, tot echipa de la Bucureşti a companiei coordonează şi toate echipele de concept şi design pentru proiectele comerciale ale grupului EPTA din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa). DAAS asigură proiecte specializate de design pentru clienţii EPTA din domeniul retail. E vorba atât de supermarketuri şi hipermarketuri, cât şi de benzinării ori magazine specializate, cum ar fi cele de brânzeturi, spre exemplu.
De asemenea, echipa companiei autohtone asigură de la Bucureşti suport back office pentru echipele de vânzări din Ungaria, Austria, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia, Muntenegru, Belgia, Luxemburg, Ţările de Jos şi Spania şi suport IT pentru EPTA Spania.
Activă în industria frigului comercial şi industrial, compania autohtonă a finalizat peste 1.000 de proiecte pentru clienţi precum Mega Image, Billa, Penny, Selgros, Auchan, Cora, Carrefour, Radisson, Marriott, Novotel, Metro, Rompetrol sau Lidl.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro