De ce A TRIŞAT Volkswagen la testele de poluare. RĂSPUNSUL SURPRINZĂTOR la întrebarea care este pe buzele tuturor
Folosirea softului înşelător a început în 2008. Atunci, VW investise deja câţiva ani pentru a dezvolta un nou motor diesel, cunoscut drept EA 189, cu versiuni de capacitate cilindrică între 1,6 litri şi 2,0 litri. EA 189 era unul din cele mai importante motoare ale VW, destinat nu doar milioanelor de modele VW, ci şi altor maşini din grup, precum Audi, Skoda şi Seat, precum şi categoria maşinilor comerciale. Şi, tot atunci, compania a decis să falsifice rezultatul testelor. Motivul acelei hotărâri a fost însă dezvăluit de abia acum.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro