De ce ardea unul dintre cei mai importanţi producători de haine din lume produse de zeci de milioane de euro în fiecare an

Postat la 07 septembrie 2018 3824 afişări

De ce ardea unul dintre cei mai importanţi producători de haine din lume produse de zeci de milioane de euro în fiecare an

Producătorul britanic Burberry va renunţa la practica de a arde obiectele nevândute, aşa cum sunt hainele, genţile sau parfumurile.

Decizia vine ca urmare a valului de critici din partea agenţiilor ecologiste.

Anul trecut, Burberry a distrus marfă în valoare de aproape 29 de milioane de lire sterline, încercând astfel să îşi protejeze brandul. Compania a susţinut că produsele nevândute ar putea fi recomercializate de terţi la preţuri inferioare, afectând astfel imaginea brandului.

Reprezentanţii Burberry au anunţat că marfa nevândută va fi de acum reciclată sau donată.

"Luxul modern implică ideea de responsabilitate faţă de societate şi faţă de mediu", a declarat celor de la The Guardian Marco Gobbetti, CEO-ul Burberry. Acesta a anunţat şi faptul că Burberry nu va mai folosi blană naturală pentru haine, trecând la blană artificială.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.