De ce merg bucureştenii la mall
96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului MKOR îşi cumpără haine de la mall.
Românii se dovedesc a fi extrem de comozi astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievaţi au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuinţă. Numărul mare de magazine - 30% şi unicitatea brandurilor - 24% completează topul criteriilor de selecţie.
Ce fac clienţii când ajung în mall? Aproape jumătate – 42% dintre respondenţi – se duc la mall pentru a-şi achiziţiona produse vestimentare de câteva ori pe lună, iar 28% o dată pe lună. În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din Bucureşti fac acest lucru şi pentru a lua masa – 29% sau, pur şi simplu, pentru o plimbare 18%.
Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de către peste 60% dintre cei intervievaţi. Când se află în faţa raftului, cei mai mulţi clienţi – 73% cer informaţii direct de la personalul din magazin.
„Prin această nouă cercetare am dorit să analizăm care sunt diferenţele comportamentale între cumpărătorii online şi cei din magazine de pe piaţa de fashion din România. Relevante sunt opţiunile atunci când clienţii ajung în cele două medii – cei din online sunt interesaţi în primul rând de preţ, iar cei direcţi au ca prioritate cât de aproape este mall-ul de casa lor. Prin urmare vorbim de două tipuri de comportamente total diferite care necesită aborbări specifice din partea retailerilor din domeniu,” a precizat Corina Cimpoca, Consultant Senior şi fondator MKOR Consulting.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro