Dermato-cosmeticele bazate pe nanotehnologie intră în România
Sesderma, companie spaniolă înfiinţată acum 30 de ani în Spania de către o echipă de medici dermatologi condusă de Dr. Gabriel Serrano, intră pe piaţa din România cu o gamă de produse dermato-cosmetice. Compania foloseşte nanotehnologia în dezvoltarea celor mai revoluţionare soluţii pentru tratarea pielii, atât a problemelor de suprafaţă, cât şi a celor din profunzimea acesteia.
Produsele dermato-cosmetice şi tratamentele Sesderma sunt dedicate frumuseţii şi sănătăţii pielii. Compania a dezvoltat două linii principale: Sesderma, cosmetice accesibile direct consumatorului şi Mediderma, o marcă exclusiv dedicată profesioniştilor din domeniul dermato - estetic.
Sectorul de igienă personală şi cosmetică din România a avut o rată medie de creştere în ultimii patru ani de 10%. În plus, perspectivele dezvoltării pentru următorii ani sunt încurajatoare. Creşterea vânzărilor în acest sector va fi determinată în principal de clasa de mijloc din ce în ce mai răspândită, de preocuparea tot mai vădită a populaţiei în ceea ce priveşte aspectul fizic şi de faptul că toţi consumatorii vor fi mai bine informaţi. În acest context, compania noastră a decis să intre pe piaţa din România.
,, Sesderma este una dintre companiile pionere în dermato-cosmetică ce doreşte să aducă şi în România produse dedicate tratării problemelor pielii şi a părului. Mai mult, Sesderma vine cu produse specializate cum sunt cele anti-îmbătrânire, anti pete, anti seboreice, împotriva căderii părului etc. Am remarcat că există consumatori români care cunosc marca deoarece, în călătoriile lor în afara ţării, au achizitionat sau au văzut această marcă.”, a declarat Serrano, fondatorul Sesderma.
În prezent, compania are in portofoliu tratamente pentru numeroase afecţiuni ale pielii, dar şi pentru îngrijirea dermatologică, ce se disting prin utilizarea celor mai noi tehnologii. Este singurul laborator la nivel mondial care produce cosmetice şi dermato-cosmetice care utilizează produse încapsulate în bule lipidice (nanolipozomi) şi care aplică nanotehnologia în fabricarea produselor pentru piele. Această tehnologie favorizează stabilitatea şi, în special, transportul şi pătrunderea substanţelor active în profunzimea pielii.
Compania a lansat recent mai multe linii de produse bazate pe geno-cosmetică, un alt pas în inovaţia dermato-cosmetică. Datorită acestei tehnologii se obţin substanţele active pentru a acţiona în structurile celulare şi sub-celulare cu scopul de a repara daunele care pot exista în acestea.
Cea mai vândută linie a Sesderma este C-VIT, marca de vitamina C lider în farmaciile din Spania şi în toată lumea. Este linia antioxidantă favorită a clienţilor noştri care conferă luminozitate şi redă vitalitatea tuturor tipurilor de piele. De asemenea, compania este recunoscută pentru produsele cu nano retinol, care sunt cele mai eficiente şi cel mai bine tolerate pe piaţa mondială, în prezent. Se remarcă linia Retiage cu 3 tipuri de retinol încapsulate în lipozomi. În ultimii ani, sunt cunoscute în întreaga lume şi produsele cu acid tranexamic (Azelac RU, Atopises, Hidraderm TRX) care rezolvă problema petelor şi a pigmentării pielii.
Pentru cercetarea şi dezvoltarea continuă a tehnologiilor, compania lucrează în parteneriat cu cele mai bune institute ştiinţifice ori de tehnologie, centre şi universităţi, alături de care dezvoltă programe de cercetare şi soluţii inovatoare pentru piele, dintre care amintim: IECE, Echevarne, Bionos (Spitalul Universitar La Fe, Valencia), Spitalul General Universitar din Valencia, Facultatea de Farmacie din cadrul Universităţii din Valencia, Şcoala de chimie a Universităţii din Valencia etc.
În anul 2018, Sesderma estimează în România vânzări cuprinse între 650.000 şi 750.000 euro, iar pentru anii 2019 şi 2020, se aşteaptă la o creştere de cel puţin 35%. Produsele din portofoliu au un preţ mediu de 25 euro. Produsele Sesderma vor fi comercializate în farmacii, iar cele profesionale în clinici medicale.
La nivel global, Sesderma se aşteaptă la o creştere a vânzărilor de 30% pentru a atinge cifre de 100 milioane euro, la finalul anului 2018.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro