Diana Ţarfulea, Adobe România: „Am rămas în România deoarece aici am găsit companii în care am putut construi”
„În privinţa parcursului profesional, am decis să rămân în România deoarece până acum am găsit aici companii în care am putut construi, am putut aduce valoare şi am putut creşte. Sper să pot face acest lucru şi în continuare aici, în ţară”, a spus Diana Ţarfulea, al cărei profil a apărut în catalogul 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat anul acesta.
Ea coordonează o echipă formată din 20 de ingineri de software. Produsul pe care ei îl dezvoltă, Primetime Authentication, a avut anul trecut o creştere a veniturilor de 117%.
Dezvoltat în totalitate de Adobe România, acesta conferă accesibilitate oriunde conţinutului TV, pe dispozitive mobile de toate formele. Cota de piaţă a Adobe Primetime Authentication este de 99% în Statele Unite, respectiv de 95% în Canada, iar recent a intrat şi în Europa, prin integrarea cu Discovery/Eurosport. Deţine rolul curent de aproximativ doi ani, anterior acestuia ocupând poziţia de head of development discipline Bucharest (engineering) în cadrul Endava. Diana Ţarfulea a absolvit secţia de Informatica din cadrul facultatii de Cibernetică, Statistică şi Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşt în 2003, iar de atunci şi-a dezvoltat cariera în mai multe companii din domeniul tehnologiei. Din perspectiva educaţiei, un aspect important l-a marcat absolvirea programului de Executive MBA în 2013, al Tiffin University, Ohio, iar din perspectiva carierei, un moment însemnat a fost trecerea în 2012, dintr-o companie axată pe servicii (Omnilogic), într-una de produs (1&1 Internet Development).Consideră că acesta a fost unul dintre momentele definitorii din cariera sa, alături de şansa oferită de oamenii întâlniţi pe parcurs, care au inspirat-o să ia decizii bune, în momente cheie. Din 2012, a interacţionat, zi de zi, cu echipe diverse, din ţări precum SUA, Germania, UK, Suedia, Norvegia, Danemarca şi consideră că lucrul într-un mediu cultural divers este o continuă sursă de învăţare. „Consider că din ce în ce mai mult, un mod de a gândi multicultural (multicultural mindset) va fi un diferenţiator atât pentru angajaţi, cât şi pentru companiile care iau în calcul acest aspect la angajare.” Nu exclude varianta unui parcurs profesional în străinătate, însă spune că până acum nu a găsit companii în care să construiască, să aducă valoare şi să crească.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro