Dorel Goia, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din Cluj, a ajuns la 46 de restaurante şi brutării sub brandul La Casa

Postat la 18 februarie 2019 371 afişări

„Nu avem planuri de expansiune pentru că nu găsim spaţii bune în care să mergem cu conceptul La Casa, cel mai bine poziţionate spaţii sunt deja ocupate de case de pariuri şi farmacii.”

Dorel Goia, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din Cluj, a ajuns la 46 de restaurante şi brutării sub brandul La Casa

Lanţul de restaurante şi brutării La Casa, lansat în 2014 de Dorel Goia, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din zona Transil­vaniei, a ajuns la 46 de u­ni­tăţi în 13 oraşe din 8 ju­de­ţe din ţa­ră. Omul de afa­ceri spune că şi-a concentrat atenţia pe zona Clujului şi pe oraşele aflate pe o rază de 100-150 de kilometri de acesta.

 

„Am primit invitaţia de a veni şi în Bucureşti alături de un alt antreprenor, însă nu e momentul. Sunt prea ocupat cu alte businessuri şi cred că e important să mergem cu paşi mici şi siguri, nu să ne extindem rapid”, spune omul de afaceri Dorel Goia, cunoscut ca acţionarul majoritar al producătorului de materiale de construcţii Teraplast. El adaugă că vrea să îşi concentreze atenţia pe Cluj-Napoca, un oraş mare între oraşele mai mici ale ţării.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
casa,
antreprenori,
cluj,
restaurante

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.