Duster, pe locul cinci în Rusia în funcţie de vânzările din primele cinci luni
Duster s-a plasat pe locul cinci în Rusia în funcţie de vânzările din primele cinci luni ale anului, care au scăzut însă la jumătate, de la 34.988 autoturisme la 16.860 de unităţi, pe fondul unui declin al pieţei de 38% provocat de criza care afectează economia ţării.
În clasamentul celor mai bine vândute 25 de modele, Logan ocupă poziţia a şaptea, cu 16.493 de autoturisme comercializate în perioada ianuarie-mai, în declin de la 19.472 de maşini în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor Asociaţiei companiilor europene din Rusia.
Modelul Sandero se află pe locul 16, în perioada analizată fiind comercializate 11.184 de astfel de maşini, faţă de 16.314 în urmă cu un an.
Cel mai bine vândut model în primele cinci luni a fost Granta, al mărcii Lada, cu 49.542 autoturisme.
La nivelul pieţei, vânzările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare au scăzut în primele cinci luni cu 37,7%, la 641.933 de unităţi.
În luna mai, modelul Duster s-a plasat pe locul nouă în funcţie de vânzări, cu un declin de 50%, la 3.427 autoturisme, urmat de Logan pe locul 10, cu 3.282 unităţi comercializate, faţă de 5.130 unităţi în urmă cu un an, şi Sandero pe 13, cu 2.446 unităţi, în scădere cu 91 de unităţi.
Cel mai bine vândut model în luna mai a fost Solaris, al mărcii Hyundai, cu 10.654 autoturisme.
Piaţa rusă a înregistrat în luna mai o scădere de 37,6% a vânzărilor de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare, la 125.801 unităţi, dar a marcat o uşoară îmbunătăţire după declinul de 42% consemnat în aprilie, datorită măsurilor guvernamentale de susţinere a producătorilor.
Asociaţia companiilor europene anticipează că vânzările auto din Rusia s-ar putea contracta în acest an cu 24%, după o scădere de 10% în 2014, potrivit Automotive News.
Cererea de consum din Rusia s-a prăbuşit, pe fondul deprecierii rublei şi a inflaţiei care în martie a atins cel mai ridicat nivel din ultimii 13 ani.
Guvernul rus a oferit credite auto subvenţionate şi a permis contratele leasing pentru persoane fizice, în trimestrul al doilea, după ce un program de discount-uri la achiziţia automobilelor noi, la predarea unuia vechi, nu a reuşit să stimuleze vânzările în 2014.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro