Electromagnetica alocă 2,6 mil. € pentru cercetare
Electromagnetica Bucureşti (ELMA), companie la care acţionari principali sunt salariaţii, vrea să-şi consolideze poziţia de lider pe piaţa iluminatului cu LED investind puternic în cercetare-dezvoltare, pentru acest an fiind prevăzută o sumă în creştere cu 66%, respectiv de 11,5 mil. lei (2,6 mil. euro).
Electromagnetica Bucureşti (ELMA), companie la care acţionari principali sunt salariaţii, vrea să-şi consolideze poziţia de lider pe piaţa iluminatului cu LED investind puternic în cercetare-dezvoltare, pentru acest an fiind prevăzută o sumă în creştere cu 66%, respectiv de 11,5 mil. lei (2,6 mil. euro).
Compania este unul dintre pionierii iluminatului cu LED din România, o piaţă foarte tânără pe care Electromagnetica o domină în prezent şi care crede că-i va aduce o dublare a vânzărilor în fiecare an.
„Nivelul ridicat al investiţiilor de cercetare din acest an se datorează în principal dezvoltării tehnologiei corpurilor de iluminat cu LED. Obiectivul este să ne tot dublăm în fiecare an cifra de afaceri pe acest domeniu. Am pornit de la 500.000 de euro, apoi 1,5 milioane de euro, anul trecut am avut vânzări de 3 milioane de euro şi anul acesta visăm la vânzări de 6 milioane de euro pe acest segment“, spune Eugen Scheuşan (foto), directorul general al Electromagnetica.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro