eMag, cel mai mare retailer online, organizează evenimentul Black Friday într-o singură zi. Vezi care este ziua în care vor fi cele mai mari reduceri din an

Autor: Andra Stroe Postat la 08 noiembrie 2021 2848 afişări

eMag, cel mai mare retailer online, organizează evenimentul Black Friday într-o singură zi. Vezi care este ziua în care vor fi cele mai mari reduceri din an

A 11-a ediţie Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, are loc la eMAG pe 12 noiembrie. Compania anunţă reduceri totale de 330 milioane de lei la peste 4,5 milioane de produse, oferite de eMAG şi de partenerii din Marketplace. Compania estimează anul acesta vânzări în valoare de aproximativ 615 milioane de lei.

Potrivit companiei, în ultimul an, un număr semnificativ de clienţi noi au făcut prima comandă online. Cei care comandau deja şi-au diversificat coşul de cumpărături cu produse din categorii noi şi au folosit tot mai mult plata cu cardul, care, de Black Friday, poate ajunge până la 60%, în creştere faţă de anul trecut.

În topul categoriilor de interes se regăsesc electrocasnicele mici, cu o creştere faţă de anul trecut, dar şi televizoare, haine, telefoane mobile şi electrocasnice mari, potrivit unui studiu realizat în luna octombrie de firma de cercetare de piaţă Kantar România, citat de eMAG. Astfel, 90% dintre români au auzit de Black Friday, iar cei care vor să cumpere intenţionează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei.

„Black Friday este cel mai bun moment pentru achiziţii, am negociat şi noi şi sellerii din Marketplace cu mii de producători şi am concentrat acest efort pentru o singură zi, ziua cu cele mai multe reduceri din an, 12 noiembrie. Am investit masiv într-un nou depozit, în tehnologie şi în reţeaua easybox pentru a le da oamenilor ocazia să se bucure de o experienţă bună în ecommerce,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

În ultimii ani, compania a realizat investiţii în extinderea depozitelor care acum se întind pe o suprafaţă de 250.000 de metri pătraţi. Aceste investiţii care doar în cazul noului hub de la Joiţa, utilizat în premieră de Black Friday, se ridică la aproape 100 de milioane de euro, au asigurat spaţiul necesar pentru a fi păstrate stocurile suplimentare de produse achiziţionate special din timp în pregătirea Black Friday. În plus, eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, dintre care 2,3 milioane au mers către achiziţia de servere noi.

Pentru a livra toate comenzile până pe data de 26 noiembrie 2021, eMAG a suplimentat numărul de angajaţi cu 600 de persoane la depozite şi în zona de customer care. Clienţii vor putea opta pentru livrare la unul dintre cele peste 2.000 de easybox-uri din toată ţara, ridicarea de la unul din cele 21 de showroom-uri eMAG, livrare prin curier sau ridicarea produselor la oficiile poştale.

De asemenea, clienţii Genius activi şi cei care testează serviciul, vor beneficia de transport gratuit şi vor primi o notificare la startul evenimentului. În prezent, eMAG Genius este disponibil pentru peste 10 milioane de locuitori din 353 de localităţi din ţară. „În această perioadă, locuitorii din majoritatea oraşelor din ţară pot încerca gratuit acest serviciu timp de trei luni.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.