Fabrica de detergenţi de la Ploieşti. De la nume de categorie, la brand

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 20 octombrie 2014 1181 afişări

Detergentul Dero, al cărui nume a fost format prin folosirea primelor litere ale , societatea care îl producea, a fost fabricat pentru prima dată în 1966. Numele a ajuns sinonim cu al categoriei şi este echivalent, în mintea celor mai mulţi români, cu orice tip de detergent. ”Fabricile vechi care au rezistat până acum au avantajul de a avea un brand şi există speranţă de revigorare, având în mod tradiţional un segment de piaţă fidelizat, chiar dacă nu este neapărat un segment de piaţă reprezentativ”, afirmă analistul Mircea Coşea. În plus, aceste unităţi de producţie au o serie de avantaje, între care se numără aportul facil de forţă de muncă calificată, o notorietate crescută a mărcii, costurile reduse cu forţa de muncă, amplasarea strategică la nivel naţional şi în regiune.

Fabrica de detergenţi de la Ploieşti. De la nume de categorie, la brand

Vezi aici imaginea la dimensiune mare.

”De pildă marca Dacia s-a păstrat şi joacă un rol important ca brand”, exemplifică Mircea Coşea. România, ca destinaţie de investiţie – fie pentru antreprenori, multinaţionale sau investitori strategici - nu este importantă atât prin prisma pieţei interne, cu 20 de milioane de consumatori, cât mai ales la nivel de regiune, ce reuneşte 500 de milioane de oameni.

Marele avantaj al unei fabrici vechi este un brand consolidat, declară Adrian Crivii, preşedinte al companiei de evaluare Darian. Tot el spune că este foarte important ca fabrica să aibă un brand foarte cunoscut, experienţă şi tradiţie dar şi forţă de muncă calificată. Un dezavantaj poate fi amplasamentul fabricii dar şi activele depreciate şi în neconcordanţă cu tehnologiile actuale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fabrica,
ploiesti,
brand,
detergent,
fabrici vechi
/actualitate/fabrica-de-detergenti-de-la-ploiesti-de-la-nume-de-categorie-la-brand-13419004
13419004
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.