Facebook „a prins gustul" banilor din publicitate şi a început din nou testările pentru o platformă independentă de reclame pe mobil
Facebook a confirmat că a început din nou testele pentru o platformă de reclame pe mobil prin intermediul căreia compania ar putea face publicitate prin diverse aplicaţii pentru smartphone-uri, scrie Business Insider.
Facebook a confirmat că a început din nou testele pentru o platformă de reclame pe mobil prin intermediul căreia compania ar putea face publicitate prin diverse aplicaţii pentru smartphone-uri, scrie Business Insider.
Compania renunţase la proiect în decembrie 2012, însă acesta a revenit în atenţia board-ului Facebook pe fondul deciziei competitorului său principal din SUA, Twitter, de a genera venituri din reclame servite în afara reţelei de socializare.
Facebook obţine venituri de 656 milioane de dolari pe trimestru din reclame, fiind a doua companie după Google din acest punct de vedere. Dacă reţeaua lui Mark Zuckerberg reuşeşte să lanseze o platformă de reclame independentă, şi-ar putea mări considerabil veniturile.
Lansarea unei platfome de reclame independentă ar permite Facebook să-şi plaseze anunţurile plătite şi pe site-urile sau aplicaţiile altor companii, deschizându-şi orizontul către întreg spectrul format din mediul mobil de publicitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro