Facebook a raportat rezultate peste aşteptări, dar a speriat investitorii în privinţa publicităţii
Facebook a raportat rezultate financiare peste aşteptări, dar acţiunile companiei au trecut de pe creştere pe scădere după ce compania a anunţat informaţii privind încetinirea ratei de utilizare în rândul adolescenţilor şi un plan mai precaut privind spoturile publicitare din secţiunea Newsfeed.
Acţiunile Facebook au avansat cu 17% în tranzacţiile electronice de după închiderea bursei din SUA imediat după publicarea raportului financiar, în care compania a depăşit aşteptările Wall Street cu o creştere a veniturilor de 60% pentru trimestrul al treilea, potrivit MarketWatch.
De asemenea, operatorul celei mai mari reţele de socializare din lume a notat că aproape jumătate din veniturile din publicitate sunt generate de pe dispozitive mobile, precum smartphone-uri şi tablete.
Preţul titlurilor a trecut pe scădere în timpul conferinţei cu analiştii, dar a revenit ulterior aproape de nivelul anterior publicării rezultatelor. La aceste discuţii directorul financiar al Facebook, David Ebersman, a admis că reţeaua de socializare a înregistrat un declin în rândul utilizatorilor zilnici, mai ales printre adolescenţii din SUA. Ebersman nu a dat detalii privind scăderea.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro