Google a lansat un concept care ar putea devasta piaţa de call-center
Roboţii utilizaţi la capătul liniei telefonice dintr-un call-center vor începe curând să sune mult mai uman, potrivit Quartz.
Google îşi promovează sistemul de inteligenţă artificială Duplex AI în jurul lumii drept un instrument pentru call-center-uri, potrivit The Information.
Duplex ar putea să gestioneze curând apeluri le simple ale unei companii de asigurări, iar dacă un client pune întrebări complexe la care robotul nu poate răspunde, poate fi făcută legătura către un operator uman, potrivit publicaţiei americane.
Însă, este greu de crezut că cercetătorii de inteligenţă artificială vor renunţa după ce roboţii vor reuşi să gestioneze întrebări simple, ceea ce înseamnă că în viitor call-center-urile vor funcţiona în cea mai mare parte utilizând această tehnologie.
Acest sistem de inteligenţă artificială a debutat iniţial în cadrul unei conferinţe Google din luna mai, unde a demonstrat că poate apela businessuri locale pentru a face rezervări în numele utilizatorilor asistentului personal de la Google.
După ce oamenii s-au plâns că nu sunt informaţi dacă vorbesc cu un robot sau cu o persoană reală, Google a adaptat textul de introducere în cadrul apelului încât inteligenţa artificială explică de la început că nu este un om real.
Se cunosc puţine detalii momentan despre modul în care funcţionează de fapt sistemul Duplex. Spre deosebire de multe alte sisteme de inteligenţă artificială promovate de Google, compania nu a emis detalii publice de cercetare cu privire la modul în care este programat nivelul conversaţional.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro