Groupon a intrat în încurcătură
Compania americană Groupon, care vinde pe internet cupoane de reducere pentru diverse produse şi servicii în mai multe ţări din lume, inclusiv România, mai valorează pe bursă sub 2 miliarde de dolari, faţă de 12,7 mld. dolari în urmă cu un an, pe fondul rezultatelor financiare sub estimări.
Acţiunile companiei s-au redresat uşor de la nivelul minim record de 2,76 dolari atins după anunţarea rezultatelor pe al treilea trimestru. Compania a raportat pierderi de 2,98 mil. dolari şi venituri de 568,6 mil. dolari, în creştere cu 32%, dar mai mici decât estimările de 591 mil. dolari ale analiştilor.
Vânzările internaţionale ale Groupon au fost de 276,9 mil. dolari, în scădere cu 10% faţă de anul precedent. Compania a fost afectată de evoluţiile de pe pieţele valutare şi de cererea scăzută pentru cupoane de reduceri de pe pieţele din afara SUA.
În România, Groupon este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă. Compania a avut anul trecut în România o cifră de afaceri de 418.543 de euro şi o pierdere netă de 1,2 mil. euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro