Groupon îl numeşte pe Zsolt Orban managing director în România
Zsolt Orban este noul managing director al Groupon România, începând cu septembrie 2012. Orban a colaborat anterior cu McKinsey & Company în calitate de senior consultant în domeniul instituţiilor financiare din Europa şi din Orientul Mijlociu, oferind consultanţă pentru strategii de business, gestiunea riscului de credit, marketing şi vânzări. Zsolt Orban este absolvent al şcolii de business INSEAD din Franţa.
În noua sa funcţie, Zsolt Orban va coordona operaţiunile de business şi strategia de dezvoltare a companiei, inclusiv extinderea secţiunilor de turism, produse şi lifestyle. Zsolt Orban îi va înlocui pe Matthieu Boutard şi Emmanual Marill de la Groupon France, cei care au preluat conducerea interimară a Groupon România în perioada mai - august 2012.
"Încă de la lansarea din 2011, Groupon România a devenit un partener pentru comercianţii care vor să îşi dezvolte afacerile şi o modalitate foarte bună pentru clienţii noştri de a descoperi locuri şi comunităţi extraordinare. Sunt bucuros să mă alătur echipei din România", declară Zsolt Orban, managing director Groupon România.
Lansat în noiembrie 2008 în Chicago, Groupon creează oferte avantajoase atât pentru comercianţi, cât şi pentru consumatori, distribuind 1000 de astfel de oferte la nivel global.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro