Grupul german Metro caută un cumpărător pentru proprietăţile imobiliare din România şi Bulgaria. Portofoliul imobiliar local este evaluat la 400-600 milioane de euro
Germanii de la Metro Cash&Carry au în România două formate de magazine - clasice, numite şi junior, şi Punct. Magazinele Punct sunt un concept lansat pe piaţă în 2010, ele măsoară în medie 2.000-3.000 de metri pătraţi şi se adresează oraşelor de mai mici dimensiuni. În total nemţii au cinci magazine mici şi 25 clasice.
Grupul german Metro, unul dintre cei mai importanţi jucători din comerţul european, a mandatat gigantul american Goldman Sachs pentru a-i găsi un cumpărător pentru businessul imobiliar - terenuri, magazine şi alte construcţii imobiliare - din România şi Bulgaria, spun sursele din piaţă.
Până la închiderea ediţiei oficialii comerciantului german nu au comentat informaţiile.
Compania, care deţine 30 de magazine de tip cash & carry, caută să vândă businessul imobiliar, pentru ca apoi să închirieze spaţiile pentru a opera în continuare. În România nemţii au o suprafaţă totală construită estimată de ZF la 200.000 mp, la care se adaugă terenurile din jur.
Valoarea portofoliului imobiliar este de 400-600 de milioane de euro, în contextul în care tot un magazin (construcţie şi teren) este evaluat la 15-20 mil. euro.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro