Grupul german Metro caută un cumpărător pentru proprietăţile imobiliare din România şi Bulgaria. Portofoliul imobiliar local este evaluat la 400-600 milioane de euro

Postat la 31 iulie 2018 62 afişări

Germanii de la Metro Cash&Carry au în România două formate de magazine - clasice, numite şi junior, şi Punct. Magazinele Punct sunt un concept lansat pe piaţă în 2010, ele măsoară în medie 2.000-3.000 de metri pătraţi şi se adresează oraşelor de mai mici dimensiuni. În total nemţii au cinci magazine mici şi 25 clasice.

Grupul german Metro caută un cumpărător pentru proprietăţile imobiliare din România şi Bulgaria. Portofoliul imobiliar local este evaluat la 400-600 milioane de euro

Grupul german Metro, unul dintre cei mai importanţi jucă­tori din comerţul european, a man­datat gi­gantul american Goldman Sachs pentru a-i găsi un cumpărător pentru businessul imobiliar - te­renuri, magazine şi alte construcţii imobiliare - din România şi Bulgaria, spun sursele din piaţă.

Până la închiderea ediţiei oficialii comer­ciantului german nu au comentat informaţiile.

Compania, care deţine 30 de magazine de tip cash & carry, caută să vândă businessul imobiliar, pentru ca apoi să închirieze spaţiile pentru a opera în continuare. În România nemţii au o suprafaţă totală construită estimată de ZF la 200.000 mp, la care se adaugă terenurile din jur.

Valoarea portofoliului imobiliar este de 400-600 de milioane de euro, în contextul în care tot un magazin (construcţie şi teren) este evaluat la 15-20 mil. euro.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.