În 2022, un client Genius activ în toate cele 4 aplicaţii - eMAG, Fashion Days, Tazz şi Freshful - a economisit, în medie, 1.178 de lei şi 74 de ore
În condiţiile unui an 2022 marcat de numeroase provocări de ordin financiar, scumpiri şi inflaţie crescută, serviciul Genius le-a adus utilizatorilor săi noutăţi care să îi sprijine pe parcursul anului să îşi gestioneze cât mai bine bugetele familiilor şi să facă astfel economii. Chiar dacă preţurile au crescut, costul abonamentului Genius a rămas neschimbat, 99 de lei.
Lansarea în patru platforme de e-commerce din vara lui 2022 s-a numărat printre noutăţile pe care serviciul Genius le-a adus utilizatorilor săi- eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful, iar acest lucru s-a tradus, pentru cei mai activi utilizatori ai celor patru platforme, în economii de 1.178 de lei, în medie, pentru un utilizator.
Acelaşi profil de client Genius a efectuat, în medie, 63 de comenzi pe eMAG, 28 de comenzi pe Tazz, 8 comenzi pe Fashion Days şi 11 comenzi pe Freshful. Pe lângă economiile în bani, clienţii Genius au reuşit să economisească şi timp. Astfel, un client activ Genius în patru platforme a salvat, în medie, 74 de ore pe care altfel le-ar fi petrecut în magazine sau în trafic.
Tot în 2022, a fost introdusă şi opţiunea Family, dând utilizatorilor posibilitatea de a împărţi gratuit, în cadrul aceluiaşi abonament, beneficiile Genius cu alt membru al familiei. La finalul lui 2022, 50.000 dintre utilizatorii Genius foloseau opţiunea Family.
„Pe parcursul lui 2022, românii s-au bucurat de economiile din livrarea gratuită şi din ofertele speciale pe care le-au putut face cu abonamentul Genius, şi în Tazz, Fashion Days şi Freshful, alături de eMAG. Datorită extinderii beneficiilor în patru aplicaţii, Genius adresează toate nevoile unei familii, fie că vorbim de livrare de mâncare de la restaurante, alimente proaspete, haine sau produse pentru casă, ceea ce face ca 94% dintre utilizatori să îşi dorească să îl reînnoiască, potrivit analizelor noastre,” a spus Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG.
Beneficiile în cele patru platforme de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful sunt în continuare nenumărate. Astfel, cu Genius Deals clienţii beneficiază de până la 30% discount în Tazz şi de 10% extra discount în Fashion Days, iar pe Freshful au acces la oferte exclusive săptămânale cu discount de 20%. Pe eMAG, abonaţii Genius beneficiază de livrare gratuită, inclusiv în weekend, şi retur gratuit pentru mai mult de 5 milioane de produse. Pentru mai multe detalii despre Genius, accesaţi aici.
Top comenzi ale clienţilor Genius în 2022
eMAG | Tazz | Fashion Days | Freshful | |
Produs | Restaurant | Top Branduri Bărbaţi:
Femei:
Copii: Mango
| ||
Detergenţi şi balsam de rufe | Meniul zilei | Dristor Kebap Delivery - Bucureşti | Fructe proaspete | |
Accesorii telefoane mobile | Ciorbă de burtă | Burger King - Bucureşti | Legume proaspete | |
Scutece şi şerveţele umede pentru copii | Ciorbă de pui a la grec | Jack`s Bistro - Timisoara | Brânzeturi | |
Produse de îngrijire şi stilizare a părului | Ciorbă de văcuţă | Grande - Cluj-Napoca | Apă | |
Şampon, gel de duş şi articole pentru îngrijire personală | Crispy Chicken | Big Belly - Cluj-Napoca | Curăţenie şi întreţinerea casei |
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creştere atât prin oferta proprie, cât şi prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, de oriunde. În plus, clienţii beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită şi alte beneficii sau servicii de eşalonare a plăţii precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informaţii despre eMAG, accesaţi about.emag.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro