In galben si albastru
Metro, nr. 3 mondial in retail, e primul grup international care a intrat in Romania, in 1996. In afara de faptul ca s-a bucurat de avantajul primului venit, Metro a profitat si de ezitarile competitorilor sai - care au durat circa cinci ani - de a intra cu toata forta in Romania.
Metro, nr. 3 mondial in retail, e primul grup international care a intrat in
IN ROMANIA: Reteaua Metro are 23 de centre de distributie: patru in Bucuresti (Otopeni, Militari, Voluntari, Berceni), cate doua in Brasov, Constanta si Timisoara, si cate un centru in Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures si Arad.
ISTORIE TIMPURIE: Infiintat in urma cu 41 de ani, grupul Metro ocupa locul al patrulea la nivel mondial in topul retailerilor - dupa Wal-Mart, Carrefour si Ahold - cu o cifra de afaceri de 78 de miliarde de dolari in 2004, in crestere cu 3% fata de 2003, conform unui studiu realizat de Planet Retail (Top 30 Grocery Retailers Worldwide, 2004).
LIDER
DIVIZII: Grupul Metro are sapte divizii distincte: Metro cash & carry (magazine care se adreseaza revanzatorilor si clientilor profesionisti - restaurante, hoteluri etc.), Real (hypermarketuri), Extra (supermarketuri), Media Markt (magazine cu produse electronice), Saturn (magazine audio-media), Praktiker (magazine de bricolaj), Galeria Kaufhof (galerii de imbracaminte, incaltaminte, accesorii).
1,025 mld. Cifra de afaceri a COMPANIEI Metro Cash & Carry Romania In 2004
"Metro a avut marele noroc de a fi primul care a intrat pe piata." - Bert van der Velde, Metro Cash & Carry Romania
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro