În timp ce agenţiile de turism stau cu lacătul pe uşă, o cunoscută companie din domeniu vede pandemia de COVID-19 drept o oportunitate. Cum vrea să îşi reinventeze businessul
De-a lungul anilor, una dintre marile probleme ale companiilor de turism a fost aceea că oamenii tind să cumpere doar una sau două vacanţe pe an, lăsând site-urile de rezervare inactive în timp ce aşteaptă următoarea următorul an pentru a planifica o nouă călătorie.
În cadrul unui interviu prin intermediul Zoom, după şedinţa trimestrială, Axel Hefer, CEO al companiei germane Trivago (motor turistic de căutare a cazărilor), a declarat că businessul pe care îl conduce consideră criza coronavirusului drept o oportunitate şi că vor veni cu o nouă sursă de inspiraţie – vor prezenta idei de călătorie către consumatorii care nu ştiu încă unde sau când vor să călătorească, scriu cei de la skift.com.
Teoria specialiştilor din turism este că, în perioada de recuperare după pandemie, pasionaţii de călătorii vor porni mai des la drum şi către destinaţii mai apropiate la care pot ajunge fără a zbura. Hefer a spus că un exemplu ar putea fi Germania, unde se vor adopta călătoriile rutiere dinspre zonele metropolitane spre regiunile montane.
În ceea ce priveşte marketingul propriu al Trivago, compania intenţionează să pună mai mult accent pe publicitatea de brand, prin reclamele TV de pildă, decât pe marketingul pe motoarelor de căutare de pe platforme precum Google. Fără a oferi date mai recente, el a precizat doar că traficul din 2016 pe platforma Trivago a fost influenţate în proporţii egale de cele două tipuri de marketing.
Executivul a mai spus că Trivago are suficientă lichiditate pentru a ajunge până în 2021 în aproape orice scenariu de piaţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro