Încă o tranzacţie logistică: FAN Courier, liderul pieţei de curierat, cu afaceri de peste 1,25 mld. lei, pariază pe autostrada A1 şi a închiriat 4.500 mp în CTPark Deva
FAN Courier, liderul pieţei de curierat, a contractat 4.500 mp în proiectul logistic CTPark Deva. Această nouă extindere aduce suprafaţa totală ocupată de FAN Courier în parcurile logistice CTP la peste 10.000 mp, compania fiind deja prezentă în CTPark Sibiu East şi CTPark Craiova East.
FAN Courier a finalizat prima jumătate din acest an cu afaceri mai mari cu aproape 15%, în linie cu ce a bugetat, însă profitul este sub nivelul estimat, date fiind costurile în creştere, potrivit oficialilor.
Anul trecut, compania a raportat afaceri de 1,25 miliarde lei, mai mari cu 15% şi a păstrat astfel ritmul de creştere de două cifre din ultimii ani. Avansul a fost susţinut de vânzările online şi de investiţiile realizate de companie în dezvoltare.
Până la finalul anului, FAN Courier va finaliza investiţia de 35 de milioane de euro în extinderea depozitului de la Ştefăneştii de Jos, unde are şi sediul. „Noul depozit se întinde pe 26.000 de metri pătraţi, este un depozit de fulfillment, unde vom asigura toate serviciile de care are nevoie un client“.
Pentru a asigura forţa de muncă în depozite, compania va aduce 150 de angajaţi nepalezi. Primii 20 de angajaţi au ajuns deja şi vor lucra în depozitul din Bucureşti, iar o parte din cei 150 de salariaţi vor lucra în depozitele din Braşov şi Cluj-Napoca.
FAN Courier are în plan să construiască şi la Sibiu un depozit, dar este în stadiu de obţinere autorizaţii.
Compania se focusează pe creşterea businessului inclusiv prin dezvoltarea segmentului de cross-border, a livrărilor peste graniţă, segment ce a crescut în ultimii ani. Compania face livrări cross-border între România şi Bulgaria, Grecia, Ungaria sau Slovacia. Nu are prezenţă în aceste ţări, dar face livrări ale comercianţilor români către aceste pieţe sau ale retailerilor străini pe piaţa locală.
Compania a investit peste 4 milioane de euro în primul hub internaţional dedicat exclusiv e-commerce-ului, la Arad.
FAN Courier a făcut investiţii şi în extinderea regională, pe piaţa din Moldova, unde a mers pentru că există cerere. Până la finalul anului planul este ca FAN Courier să devină liderul pieţei de curierat din Republica Moldova, unde a început investiţiile în noiembrie 2021. În urmă cu doi ani, compania a luat decizia de a-şi extinde operaţiunile printr-o investiţie directă dincolo de Prut şi a menţinut strategia în ciuda conflictului din Ucraina, declanşat în 2022.
Investiţiile pentru construirea şi dezvoltarea reţelei în Republica Moldova se ridică în primii doi ani la 5 milioane euro. Anul trecut, afacerile generate de operaţiunile în Republica Moldova au ajuns la 1,5 milioane euro.
Mai mult, compania are în plan şi dublarea reţelei de lockere până la 2.000 de unităţi, ceea ce implică o investişie de 10 mil. euro, potrivit ultimelor date.
FAN Courier este o companie antreprenorială românească, fondată în 1998 de Felix Pătrăşcanu şi de fraţii Adrian şi Neculai Mihai, care au început business-ul cu maşinile Dacia personale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro