Încă un unicorn: start-up-ul fintech Revolut a fost evaluat la 1,7 mld. dolari după ce a obţinut o finanţare de 250 mil. dolari
Revolut, start-up-ul fintech din Marea Britanie care a intrat recent şi pe piaţa locală, a atras o finanţare de 250 milioane de dolari, reuşind astfel să ajungă la o evaluare de 1,7 miliarde dolari, de cinci ori mai mare faţă de în urmă cu un an.
Runda de finanţare a fost condusă de fondul deinvestiţii DST Global din Hong Kong, alături de investitori noi şi existenţi printre care se numără şi investitori renumiţi din Silicon Valley precum Index Ventures and Ribbit Capital. Odată cu noua investiţie obţinută, valoarea totală a finanţărilor primate până acum de Revolut a ajuns la 340 milioane de dolari.
Start-up-ul fintech din Marea Britanie le pune la dispoziţie utilizatorilor de smartphone-uri o aplicaţie mobilă căruia îi pot ataşa un cont bancar pentru a putea face diferite operaţiuni, precum plăţi, transferuri de bani sau schimburi valutare.
Investiţia şi creşterea substanţială în evaluare vin ca urmare a creşterii record înregistrate de Revolut, care procesează în prezent peste 1.8 milioane de dolari lunar şi achiziţionează zilnic între 6.000 şi 8.000 de noi utilizatori. Compania are în prezent 2 milioane de clienţi şi obiectivul ambiţios de a ajunge la 100 de milioane în următorii 5 ani.
“Încă de la înfiinţare ne-am axat pe a face totul complet diferit faţă de băncile tradiţionale. Dezvoltăm o tehnologie prin care oamenii îşi recapătă controlul asupra finanţelor proprii, ne adresăm clienţilor ca de la om la om şi nu ne este frică să acţionăm contra mentalităţii tradiţionale pentru a inova. Faptul că acum îl avem partner pe DST Global reprezintă o adevărată recunoaştere pentru strategia noastră de business, acum când am început extinderea la nivel global. Industria bancară a ocolit până acum schimbările radicale prin tehnologie, dar acum este timpul pentru o schimbare la scară largă”, a declarat Nikolay Storonsky, fondatorul şi CEO-ul Revolut.
Revolut va utiliza finanţarea obţinută pentru a se extinde la nivel global, începând cu Statele Unite, Canada, Singapore, Hong Kong şi Australia în 2018. În plus, compania se aşteaptă ca echipa să crească de la 350 de angajaţi în prezent la aproximativ 800 până la finalul anului, concentrându-se spre a atrage ingineri şi designeri talentaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro