Instrumentele de scris aduc vânzări de aproape 3 mil. euro pentru hipermarketuri şi magazine de tip cash&carry în perioada premergătoare începerii şcolii
Piaţa de instrumente de scris a înregistrat o creştere de 2% în volum în perioada iulie - septembrie 2012, în hypermarket-uri şi în magazinele tip cash&carry faţă de aceleaşi luni ale anului trecut, potrivit datelor studiului GfK Retail and Technology România. La nivelul valorii vânzărilor prin cele două canele, piaţa a crescut cu 3%, până la aproximativ 12 mil. lei (2,6 mil. euro).
"Nu este neglijabilă nici creşterea valorică a vânzărilor, indicând o piaţă mai profitabilă decât cea din 2011, o veste bună pentru producătorii instrumentelor de scris care văd acum roadele investiţiilor în activităţile de marketing şi promovare", afirmă Ileana Tîlvan, client service GfK Retail and Technology România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro