Instrumentele de scris aduc vânzări de aproape 3 mil. euro pentru hipermarketuri şi magazine de tip cash&carry în perioada premergătoare începerii şcolii

Postat la 05 decembrie 2012 51 afişări

Piaţa de instrumente de scris a înregistrat o creştere de 2% în volum în perioada iulie - septembrie 2012, în hypermarket-uri şi în magazinele tip cash&carry faţă de aceleaşi luni ale anului trecut, potrivit datelor studiului GfK Retail and Technology România. La nivelul valorii vânzărilor prin cele două canele, piaţa a crescut cu 3%, până la aproximativ 12 mil. lei (2,6 mil. euro).

"Nu este neglijabilă nici creşterea valorică a vânzărilor, indicând o piaţă mai profitabilă decât cea din 2011, o veste bună pentru producătorii instrumentelor de scris care văd acum roadele investiţiilor în activităţile de marketing şi promovare", afirmă Ileana Tîlvan, client service GfK Retail and Technology România.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
comert,
vanzari,
instrumente de scris,
scoala
/actualitate/instrumentele-de-scris-aduc-vanzari-de-aproape-3-mil-euro-pentru-hipermarketuri-si-magazine-de-tip-cash-carry-in-perioada-premergatoare-inceperii-scolii-10370651
10370651
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.