Ionuţ Stanimir, director de marketing al BCR: Chiar dacă România nu are autostrăzi de asfalt, are autostrăzi digitale, iar antreprenorii români în domeniul tehnologiei se nasc în fiecare zi
Acceleratorul de business BCR-InnovX, un program dedicat afacerilor din tehnologie cu o cifră de afaceri de peste 100.000 de euro, oferă posibilitatea dezvoltării în cadrul programului Horizon 2020
„Un accelerator de business este un demers care accelerează planuri comerciale. La sfârşitul acestei accelerări nimeni nu garantează că acea firmă va fi un unicorn“.
Concurenţa din partea serviciilor digitale care intră pe piaţa serviciilor bancare s-a intensificat în ultimii ani, iar România are autostrăzi digitale, chiar dacă nu are austostrăzi de asfalt, şi antreprenorii români în domeniul tehnologiei se nasc în fiecare zi, consideră Ionuţ Stanimir, director de marketing al BCR.
„A venit tehnologia peste noi. În ultimii trei ani a existat foarte mare concurenţă din partea serviciilor digitale care intră pe piaţa serviciilor bancare. Iar dacă acesta este trendul, am decis să construim pe el şi aşa a apărut George, care este un ecosistem care trebuie populat cu servicii. Dar unele servicii sunt oferite de alţi competitori mai bine decât noi, aşa că la începutul anului 2019 am dat startul unui accelerator de business, BCR-InnovX. Am invitat startup-urile să vină cu soluţii care astăzi pot fi aplicate în orice domeniu. Dacă România nu are autostrăzi de asfalt, are autostrăzi digitale, iar antreprenorii români în domeniul tehnologiei se nasc în fiecare zi“, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Ionuţ Stanimir, director de marketing la BCR.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro