Kraft Foods România îmbracă în haine noi cutiile de praline
Kraft Foods România îmbracă, în această primăvară, în haine noi cutiile de praline I Love Milka şi Milka Thank You şi lansează noi combinaţii surprinzătoare.
"Fie că este vorba de un cuvânt sau de o privire, gesturile de tandreţe şi de recunoştinţă sunt importante în viaţa noastră, iar I Love Milka şi Milka Thank You însumează aceste sentimente şi ne ajută să le exprimăm printr-un simplu gest: acela de a dărui. Acesta a fost unul dintre motivele pentru care am îmbunătăţit reţetele, dar am venit şi cu un nou design pentru ambalaje, care să exprime bucuria de a oferi", declară Nicoleta Florescu, brand manager, Kraft Foods România.Un studiu realizat de către 360insights pentru Kraft Foods, arată că mai mult de jumătate dintre respondenţi cumpără praline pentru a le oferi drept cadou, gustul deosebit al acestora fiind motivul pentru care le aleg.
Conform aceluiaşi studiu, 69% dintre respondenţi preferă noua reţetă I love Milka cu alune datorită conţinutului bogat în bucăţele de alune, iar 55% apreciază noua reţetă I love Milka cu cremă de căpşune datorită aspectului, consistenţei fine a cremei, dar şi a gustului.
Categoria de praline a Kraft Foods cuprinde următoarele variante: I love Milka Alune (137,5g, 110g şi 38,5g), I love Milka Căpşune (120g) şi Milka Thank You (120g şi 150g).
Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România începând cu anul 1994, între mărcile prezente pe piaţă numărându-se Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pimâs, Barni, Oreo. Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea, ciocolată şi biscuiţi, în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro