La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea prin achiziţia distribuitorului Lavazza în România

Postat la 14 aprilie 2014 125 afişări

Furnizorul de apă îmbuteliată în sistem watercooler La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea pentru companii şi HoReCa, după achiziţia distribuitorului produselor Lavazza pe piaţa românească Blue Coffee Service de la grupul Aquila.

La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea prin achiziţia distribuitorului Lavazza în România

 Achiziţia se înscrie în strategia generală a companiei La Fântâna de consolidare a prezenţei pe piaţă şi de extindere a portofoliului de servicii şi produse, se arată într-un comunicat al companiei.

Prin această achiziţie La Fantana preia 9.500 de aparate de cafea, care se adaugă celor 110.000 de watercoolere deservite în prezent.

"Avem o reţea de distribuţie extinsă şi eficientă, care ne permite să dezvoltăm noi direcţii. Preluarea distribuţiei Lavazza este un prim pas, care marchează începutul unei etape noi în evoluţia companiei", a declarat Cristian Amza, preşedintele boardului La Fântâna Group.

Anul trecut, La Fântâna a raportat o cifră de afaceri de 29 milioane de euro în România şi Serbia şi are un portofoliu de peste 40.000 clienţi. Blue Coffee Service a înregistrat în anul 2013 o cifră de afaceri de 9,7 milioane de euro şi are 82 de angajaţi.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/la-fantana-intra-pe-piata-automatelor-de-cafea-prin-achizitia-distribuitorului-lavazza-in-romania-12462794
12462794
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.