McDonald’s România a planificat investiţii de 13 milioane de lei în acest an
McDonald’s România, cel mai mare lanţ de restaurante de pe piaţa locală, pregăteşte investiţii de peste 13 mil. lei în acest an, în deschiderea de McCafé-uri, a declarat pentru MEDIAFAX Daniel Boaje, director general al companiei.
El a afirmat, totodată, că McDonald’s a redus preţul principalelor produse cu 12%, după scăderea TVA.
”McDonald’s România consideră că reducerea TVA este o măsură foarte bună care vine în întâmpinarea unei necesităţi reale de a încuraja consumul. McDonald’s a transferat foarte mult din reducerea TVA în preţurile către consumator şi continuăm să investim în dezvoltarea oamenilor. Asta înseamnă că McDonald’s a redus preţurile semnificativ în România. La majoritatea produselor sau la cele mai importante din gama produselor McDonald’s a redus preţurile la principalele categorii de produse cu 12%”, a afirmat Boaje.
Acesta spune la nivelul întregii ţări restaurantele au 55 de milioane de vizitatori pe an şi există un trend semnificativ de creştere a consumului şi al numărului de vizite.
”Anul acesta nu avem ca prioritate deschiderea de restaurante, ci dezvoltarea conceptului McCafé, avem 14 în prezent, dar vom avea 20 până la sfârşitul anului, şi să remodelăm restaurantele. Nivelul de investiţii este comparabil cu cel de anul trecut, de peste 13 milioane lei, din surse proprii ale companiei, în proiectele McDonald’s România. Multe McCafé-uri au fost deschise în Bucureşti şi vrem să facem un pas semnificativ şi în afara Bucureştiului. Avem unul în Ploieşti, încercăm să îl deschidem pe al doilea, Craiova, Timişoara şi probabil încă trei în Bucureşti”, a precizat şeful McDonald’s România.
McDonald’s aniversează 20 de ani de la deschiderea primului restaurant în România, cel de la Unirii. Compania a investit 700 de milioane de lei în cei 20 de ani şi are o echipă de peste 4.000 de angajaţi. Zilnic, peste 150.000 de vizitatori trec pragul restaurantelor din România.
În 2015, numărul de vizite în restaurantele McDonald’s a crescut cu 7%, la peste 4,5 de milioane de clienţi lunar. Compania are 67 de restaurante în 21 de oraşe.
McDonald’s şi-a vândut afacerile din România către un antreprenor rus care va prelua astfel masterfranciza celor aproape 70 de restaurante cu afaceri de circa 100 milioane euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro